Aanslag in Bangkok ??

**Contouren terreurplot Thailand steeds duidelijker **

Laatste update:            16 januari 2012 19:50                 info           

**       BANGKOK - Een man die vorige week in Thailand werd ingerekend  wegens mogelijke banden met de Libanese sjiitische militie Hezbollah  heeft de Thaise politie naar een pakhuis geleid dat vol lag met  materialen om explosieven van te vervaardigen..........**

Nieuws van gisteren…is allemaal beetje voorspelbaar, als je nieuwsberichten leest. Iran in conflict met Israel, en de VS. Hezbollah had nauwe banden met Iran, etc.
Probeer alleen voor de algemene nuchterheid te waarschuwen, of de mai pen arai. Gelukkig allemaal tot nu toe nog onder controle. We zitten, denk ik, niet te wachten op 'n 2e Bali.

Niets meer aan toe te voegen :chin:

Geen reactie? Hmm, de Thaise autoriteiten houden nog steeds vol dat het geen act of terror was. Was het ook niet echt, het waren mislukte aanslagen. Prutsers dus. Maak me geen bal uit, ik ga toch wel :slight_smile: :dag:

Ondanks dat het mislukte aanslagen waren zijn ze toch gepleegd :mad:.
Ok gelukkig niet op de toeristische atracties maar tegen israelische doeleinden.
Dus uit de buurt blijven waar veel Israeliers zijn ;).

Maar die heb ik tot nu toe overal gezien!!! Op elke plek waar ik ben geweest Hhahaha