Vorige week zijn wij teruggekomen van een geweldige reis in Kenia. Nog bedankt voor de diverse tips die wij van het forum hebben afgehaald. Wij hebben hier veel aan gehad.
Onze ervaring is dat ouders voorzichtig zijn met reizen met kleine kinderen naar Kenia. Voor deze ouders een tip. Mocht je het overwegen naar Kenia te gaan, dan is de volgende accomodatie een aanrader www.villa-kenya.com.
Je eigen villa op een afgeschermd terrein, met eigen personeel. Onze kinderen van 4 en 5 jaar hebben hier genoten. Hun eigen zwembad, dieren in de tuin, hun eigen riante slaapkamer, strand op 5 minuten wandelen en genoeg ruimte om te spelen. Voordeel voor papa en mama is dat er ook nog eens personeel rondloopt die koken en het huishouden doen. Zo hadden wij meer tijd over voor de kinderen.
En de prijs, voor ons zou een hotel daar duurder zijn…
Enne ook voor mensen zonder kinderen is het een aanrader.
Groet,
Bjorn
Ps, voor de doemdenkers. Nee, ik heb geen belang in de bovenstaande accomodatie. Wel belang in informatie over reizen met kinderen. Ik hoop dat ik iemand hier mee van dienst kan zijn.:wereld:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Dit is ook ons adresje en we vinden het hier fantastisch. Nergens anders heb je zo’n gevoel van vakantie. De “crew” is geweldig, de omgeving, alles lekker schoon, het eten heerlijk en hygiënisch klaargemaakt etc.
Zodra we weer “kunnen” gaan we weer!! Zeeeeeeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
He Mwende, ik dacht dat jij juist niet van hotels hield? Jij zit toch juist altijd ver weg van het toerisme met de kids?
Ik vind die all-inclusive echt helemaal niets. Bah, eten en drinken en vooral op het terrein blijven omdat er voor betaald is.
Nee, doe mij de prachtige villa’s van Trudi maar!!
En dan de gezellige “crew”. Super!! (oh ja, heb ook geen aandelen…)
Kan geen hotel tegenop. Ha ha, al moet ik zeggen dat ik in Kenia in geen enkel hotel gezeten heb maar wel in veel andere landen en ik houd echt veel meer van appartementen of huisjes. Meer ruimte, meer privacy etc.
Ook ik sluit mij aan bij het bovenstaande wbt de villa’s van Trudi.
Echt fantastisch, echt vakantie daar.
En wat betreft dieren in de tuin daar, je kan ze ook nog binnen krijgen ben ik achtergekomen. Wij waren ineens ons brood kwijt en een aap zat er heerlijk bovenaan de trap van te genieten!