Aankomst 's nachts Delhi

Hej,

Ik ga voor het eerst naar Delhi, maar het vliegtuig landt om 4.00u. :slapen:
Het liefste zou ik een pick-up regelen maar rond die tijd doen de aangeschreven hostels dit niet. Heeft iemand tips?? en misschien weet iemand welke hostels wel een pick-up hebben voor die tijd en vooral of ze open zijn! :hihi:

thanks, v

Als je om 4 uur landt en je bent daarna nog een uurtje bezig om van het vliegveld af te komen, dan is het al bijna weer licht en zou je gewoon met de bus kunnen. En anders is er een pre paid taxi, balie vind je in de arrival hal.
Lees wel even deze tips:
*After paying the fare at the counter, you’ll be given a receipt with the number of the taxi on it. This is to be handed to the driver at the end of the trip. Make sure you hold onto the receipt until you safely reach your destination – don’t give it to the driver beforehand. The driver requires the receipt to get paid by the taxi office, and it can be a good negotiating tool to ensure that the driver does take you where you want to go, especially if he starts trying one of the popular scams (which is highly likely!). *

Ritje naar Paharganj is ongeveer 250 roepie.

hallo,

In juli vertrek ik naar india voor een 6 tal weken. Ik heb nog niets uitgewerkt maar vroeg me af of een trip vanuit india naar nepal doenbaar is. Heb nu gelezen dat het niet aangewezen is om naar ginder te reizen. Hebben jullie daar ervaring mee?
Ook had ik graag wat info over india zelf ( welke streken, plaatsen zijn aan te raden enz;;:wink:
Ik reis ook als vrouw alleen , is het veilig?
groeten

van India naar Nepal is goed te doen. Ik zou het noorden doen. Rajastan en wijde omstreken (zuid, zuidwest van Delhi). Udaipur, Jodhpur, Jasalmer e.d. Goed te doen en dan naar Agra en Varanasi en van daaruit naar Nepal. :dag:

He, dat hebben wij ook gedaan (2 meiden). Is goed te doen, hoor!
Maar wij zijn alleen de andere kant op gegaan. Van nepal naar india.
Darjeeling schijnt fantastisch te zijn. We zijn via een andere grensovergang gegaan. Ik weet niet meer zo snel, welke. moet je maar even op onze blog kijken maar darjeeling ligt vlakbij de grens en schijnt erg mooi. Thee gebied met hoge bergen.