Aankomst in je Hotel (aegean Dream)

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hiermee ervaringen heeft.
Wij gaan in sept. 2008 naar Aegean Dream in Turgutreis (Bodrum) :vak02:en zoals het er nu uit ziet komen we om 04:35:slapen: aan op Bodrum.
Ik denk dat we dan om 07:00 in ons hotel zijn, weet iemand of er dan al een kamer voor je klaar is?:confused:
Vorig jaar waren we in de Limak Limra en daar kwamen we ook om 07:00 aan en moesten we tot 11:00 :frown: wachten op onze kamer.

Hey Kim !
Wij vertrekken maandag, maar hebben het geluk dat we aankomen rond 13u30 of zo. Dus hopelijk wel direct een kamer vrij
Als jullie in het hotel aankomen zal er wel iemand zijn aan de receptie om jullie op te vangen en kunnen jullie dan gelijk lekker gaan ontbijten.
Ik kan wel eens inlichtingen nemen als je wil hoor. Wij komen 7 juli terug

De international inchecktijd ligt tussen 14.00 en 15.00 uur… Ga er dus niet van uit dat je kamer al klaar is!!!

Je kunt je vraag op de site van aegean dream stellen (www.aegeandream.com), links bovenin zie je online enquiry service en daar kun je je vraag neerzetten

Wanneer in september gaan jullie naar Turkije?
Wij gaan ook eind september naar de Turkse Riviera - Belek. Onze vlucht is om 5u55 naar Antalya. Dus ik denk dat wij ook pas rond de middag in ons hotel zijn.
Hopelijk moeten jullie niet te lang wachten op jullie kamer!!!

Hallo

regelmatig in ADR geweest en relgelmatig voor ingechecked. Nog altijd mijn kamer gehad. Ook toen ik in ADR was rond 6:30.
Dus op hoop van zegen dan maar.
En net was Toos was via de site kun je je vraag stellen.
Succes.
Ik kom 6 sept in ADR aan om 8:30.

Groetjes

het ligt aan hoe volbezet het hotel is
als er een kamer vrij is, dan is die schoon en kun je daar in.
als er eerst gasten moeten uitchecken doen ze dat om 12h en dan kun je rond 14h op je kamer, als het meezit

de meeste hotels hebben een aparte kofferkamer, waar je je spulletjes kunt stallen en dan kun je lekker alvast genieten enzo.

als je al weet dat je zo vroeg aankomt, zou ik gewoon mn badhandoek en bikini vast boven op leggen in mn koffer of in mn handbagage doen en lekker naar de hamam gaan, rondje lopen, plons in t zwembad nemen en gewoon alvast GENIETEN!!!

Ik begrijp het probleem niet zo. Je weet toch als je vroeg aankomt en het hotel is bezet, dat je dan op een kamer moet wachten. Iedereen wil, neem ik aan in een schone kamer en dan moet je de werkdames/heren wel de gelegenheid geven om dat te doen. En dat is meestal na 10 of 11 uur s’morgens als er uitgecheckt wordt en dan hebben ze vaak ook meerdere kamers te doen.

Wij hebben dat zo vaak gehad, maar doen daar nooit moeilijk over. Wij doen altijd precies zo als Bloem het net al aan gaf. Gewoon je spulletjes alvast pakken en genieten van de rest van het hotel.

Heel veel plezier in ADR. :zon02:

WIj kwamen vorige rond 0700 in het hotel aan. Wij moesten ook wachten tot 11:00 uur, maar wij konden ook gewoon alvast gebruik maken van alle faciliteiten en naar het zwembad of de zee te gaan.

Wij kwamen verleden week om 8.00 uur s ochtends in het hotel aan, onze kamer was nog niet klaar, we mochten wel aanschuiven bij het ontbijt, en om half 11 kregen we onze kamer, ook wij hebben zovaak gehad dat de kamer nog niet klaar was. In turkije valt het meestal wel mee, in Spanje moet je echt tot na 15.00 uur wachten, daar krijg je echt niet eerder je kamer.
Ik maak er ook nooit een probleem van hoor, net zoals Bloem en Roanna al zeiden, badspullen boven in de koffer, omkleden en lekker bij het zwembad gaan liggen, en een beetje dommelen tot je de sleutel krijgt, als je zo vroeg in je hotel aankomt houd dat in dat je meestal geen bed hebt gezien de vorige nacht, maar dat je in het vliegtuig hebt gezeten, en dan is een ligbedje echt geen luxe hoor…
Veel plezier…

…dit jaar bezoek ik ook Turkije en kom rond 3:30 uur bij het hotel aan. (tsja - de vluchttijden heb ik bij het boeken niet meegekregen); ik ga dan wel niet naar Aegean Dream maar hoop dat er kamers voor ons gereed zijn.
Ondanks het feit dat de (internationale) inchecktijden rond of na het middag uur zijn, moet je goed kijken voor hoeveel nachten je betaald hebt. Indien de nacht in het plaatje van betaalde nachten valt, zou je dus recht hebben op een kamer (alle overboekingen ten spijt). Het zal meestal niet veel helpen om daar bij de hotellier op terug te vallen, maar een eventuele claim kan je bij de tour-operator waar je de reis geboekt hebt neer kunnen leggen.
Ik weet dat een vakantie niet leuk begint als je hier tegen aan loopt, maar probeer het zo goed en zo kwaad mogelijk op te vangen, anders vergal je je hele vakantie.

groet,
Joe

als je op 15 juli om 3.30 uur aankomt dan moet je kijken wanneer je vertrokken bent uit NL.
vertrek je 14 juli om 23.59 uur dan is die nacht je 1e nacht, vertrek je 15 juli om 0.01 uur dan is de nacht van 15 op 16 juli pas je 1e nacht en heb je dus nergens recht op in de loop van de 15e juli en zul je moeten wachten tot je je kamer krijgt

GEZELLIG:D
dan zie ik jou daar vast nog wel;)

Hoi ,

ff iets recht zetten, Ik Maak er geen probleem van , was gewoon benieuwd hoe dit bij andere ging
Tuurlijk begrijp ik dat je de schoonmakers ruimte moet geven.
Iedereen voor de rest heel erg bedankt voor de reacties!!
Zal binnenkort wat uitgebreider reageren.