Wij komen laat aan op de luchthaven van San José. De volgende dag gaan we naar Montverde met de namiddagbus. Moeten we deze bus op voorhand reserveren of kunnen we gewoon naar de bushalte gaan en op de bus betalen?
Kun je enkel opstappen aan de Coca Cola terminal? Of kun je ook bv in Alajuela opstappen? Kan ik dan beter een hotel in San José of in Alajuela nemen?
Over tevoren reserveren weet ik niets, dat het vanauit Alajuela gaat weet ik wel, ziehier: Bus schedule Costa Rica Heb even gekeken, 14:50 vertrek Alajuela.
Mocht je niet snel antwoord krijgen, maak dan een nieuwe posting: ‘Bus tevoren reserveren?’ Dat trekt wat gerichtere aandacht.
Succes en fijne reis.
Inderdaad. Ik dacht dat ik ergens had gelezen (maar weet niet meer waar…) dat de bus ook een halte heeft in Alajuela. Dit zou natuurlijk tijdbesparend zijn, maar nu vind ik het nergens (meer) terug. Ik vroeg me dus af of er mensen op dit forum de bus van San José/ Alajuela hebben genomen naar Monteverde en dit weten?
En dus ook of je op voorhand een ticket moet kopen of dat dat gewoon op de bus kan …