Aankomst in chiang Mai

hallo,

Ik ga in november 3 weken naar Thailand. Vanuit Bangkok nemen we nachttrein naar chiang Mai.
Nou vraag ik mij iets af … Je komt 's ochtends vroeg aan in Chiang Mai … Meestal kan je pas in de middag inchecken bij een hotel. Hoe doen jullie dat? Blijf je de eerst met je bagage rond lopen? Lijkt me namelijk wel fijn om me eest op te frissen voor dat ik chiang Mai ga verkennen. Het hotel boeken we pas zodra we er zijn.

Alvast bedankt!

Gewoon naar je hotel gaan. Soms is er al een kamer vrij en kun je er gratis in, soms kan dan niet maar kan je in ieder geval je bagage alvast achter laten.

Nou sommige hotels &guesthouses (niet allemaal) kan je pas maar inchecken rond het middaguur.
Indien dit het geval is,gewoon je bagage afgeven
Gewoonlijk zit ik zelf in de Lannathai guesthouse het adres (41/8 soi 6 Loikroh rd) op een neuslengte van de beroemde night market,waar ze geen problemen maken als je daar aankomt om 8:00 am.

Je kunt je ook in de nachttrein opfrissen. Toegegeven, je staat tot je enkels in het euhm… zeg maar water van de sanitaire ruimte en er stroomt alleen maar koud water uit het kraantje… Niet echt fris, maar het kan wel. :wink:

Geen zorgen over je bagage maken, de hotels zijn wel gewend aan de treinreizigers.

Opfrissen in de nachttrein kan ik niemand aanraden… Kijk voor de grap ook eens wat een vliegticket kost :slight_smile:

Sent from my Nexus 7 using Wereldwijzer