aangenaam kennis te maken

Hallo, ik ben Paulien uit Antwerpen.
Mijn droom is om een rondreis gaan maken van een aantal maanden. Ik twijfel nog of ik naar Afrika wil of liever naar Australië. Ik hoop hier veel inspiratie op te doen en informatie te verkrijgen over reizen. Ik reis namelijk heel veel.

Hoi Paulien,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Australieforum ondekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel je berichtjes plaatsen,alsook de ervaringen lezen van andere mensen die Australie in het verleden bezocht hebben.
Cairns is een van de mooiste plekken om een ontdekkingstocht door Queensland te beginnen. Vanuit Cairns kun je reizen regelen naar de Great Barrier Reef, Green Island en Fitzroy Island, het prachtige Atherton Tableland, het marktstadje Kuranda, een strook betoverende stranden van 50km (30 mijl) ten noorden van Port Douglas, het spectaculaire regenwoud en de kustomgeving van Cape Tribulation en de Daintree River.
In Zuid Afrika is zoveel te zien Paulien oa: de Tafelberg, het Kruger Park, Addo Elephant Park, Robben Island, de Wild Coast, Swaziland, de Wijnlanden en de Tuinroute. Om maar een paar van de bijzondere en mooiste hoogtepunten van Zuid-Afrika te noemen.
In iedergeval succ6 nog, met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Paulien!
groet,georgessiam.