Aangeboden:Olympus E300 inclusief lenzen

Te Koop aangeboden wegens upgrade naar nieuwer model:
Olympus E300 inclusief Zuiko 14-45mm groothoeklens en zuiko 40-150mm Telelens!

De E300 was de 1e digitale spiegelreflex van Olymous,hij heeft 8.0 megapixel en is nu 4 jaar oud!Ik heb hem 4 reizen gebruikt,niet vaker!Er Zijn hooguit 3000 foto`s mee gemaakt!En de camera is in goede staat net als de lenzen!

Als je bv van compactcamera over wil stappen naar proffesioneel is dit een goede beginner,hij is gemakkelijk,ligt lekkerin de hand en heeft een draagriem.De body is niet beschadigd en het lcd scherm heb ik altijd beschermt met plastic zodat ie niet bekrast is!Er mist echter wel een klein onderdeel.rubbertje voor je oog op de zoeker.Dit heb je niet nodig,ik gebruikte hem ook zonder.Wil je dit echter persé erbij hebben dan kun je dit in elke fotowinkel kopen! Beide lenzen zijn ook krasvrij en goed onderhouden!

Deze camera werkt volgens het 4/3rds systeem,dat betekend dat je de lenzen kunt verwisselen met andere camera`s en het aantal mm telt dubbel,de telelens bv is dus eigenlijk een 80-300mm(op compact camera niveau)
Hij wordt geleverd met Accu,lader,handleiding boekje,handleiding op cd rom,kabel voor je pc en kabel voor je tv.

Hoi!
Ik ben erg geinteresseerd, want ben me aan het orienteren om een spiegelreflexcamera te kopen. Wat vraag je voor de camera inclusief lenzen?

Hoi,

De camera is helaas net verkocht,hij wordt zo opgehaald!
Sorry zal de advertentie laten verwijderen!