aangeboden au pair/ nanny/ oppas

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Iris, ik woon in Nederland en ben 18 jaar.
Het kriebelt al een tijdje om een jaartje weg te gaan en te vertrekken naar Curacao.
En ik heb besloten, ik ga er voor.

Vorig jaar heb ik mijn propedeuse van de opleiding Pedagogiek behaald. Die studie wil ik heel graag afmaken, maar niet nu. Ik wil er tussenuit en ik denk dat dit het goede moment is. Ik wil tussen september- december 2011 vertrekken naar Curaçao en daar tot ongeveer augustus 2012 blijven. Op Curaçao wil ik aan het werk als au pair of oppas.

Ik heb grote affiniteit met kinderen. Ik vind het mooi om te zien hoe ze opgroeien en zich ontwikkelen. Inmiddels heb ik veel ervaring met kinderen. Ik heb op verschillende kinderen gepast in de leeftijd van 0 tot 12 jaar. Daarnaast heb ik door mijn opleiding veel geleerd over de ontwikkeling en opvoeding van kinderen.
Ik heb stage gelopen op een basisschool en bij een naschoolse opvang. Ook heb ik ondersteuning geboden aan een kindje met een ontwikkelingsachterstand.

Het lijkt me geweldig om een tijd op Curaçao te verblijven. En helemaal als ik daarbij kan werken als au pair in een liefdevol gezin.

Ben je opzoek naar een lieve, betrouwbare au pair voor een aantal maanden?
Ken je iemand of kun je me helpen?

Alvast bedankt voor jullie hulp. En alle vragen zijn welkom

Groetjes Iris