Hoi,
Zijn er gezinnen die een gezinshulp nodig hebben tijdens hun ontwikkelingswerk in Afrika? Misschien het lesgeven van uw koters tijdens uw verblijf, wat meehelpen in het huishouden, meehelpen met uw project aldaar…? Ik ben 22 jaar. Ik heb een half jaar Pabo gedaan. Afgelopen jaar heb ik geschiedenis gestudeerd in Nijmegen, maar door 2 operaties dit jaar en dus veel gemiste stof, kan ik mijn opleiding niet afmaken. Ik verkeer in uitstekende gezondheid, heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben goed met kinderen, ben ook dol op kinderen, heb veel ervaring met kinderen, ben creatief, muzikaal, en heb een gezonde dosis humor. Ik spreek vloeiend Engels, en een klein beetje Frans. Ik ben zeer makkelijk in de omgang, lust alles, en voel me snel ergens thuis. Ik geniet van elke dag!!! Mijn ouders zijn allebei docenten, en heb zelf de nodige ervaring opgedaan op de Pabo, en tijdens het jaar Geschiedenis, waar ik ook een half jaar succesvol heb stage gelopen op een middelbare school. Zijn er mensen geïnteresseerd in een au-pair? Ik sta geheel tot uw beschikking.
Groetjes,
Suzanne de Meijer