au pair aangeboden

Hallo iedereen !!! :slight_smile:

Mijn naam is Sam Clement, ik ben een 20 jarige student aan de Sportacademie te Utrecht. Ik ben een sportieve, spontane en sociale jongen. Vind het leuk om dingen te ondernemen en hou van gezelligheid.

Ik zit in mijn derde jaar van mijn opleiding en ben er inmiddels wel een beetje klaar mee, want al die kleedkamers en sporthallen ben ik onderhand wel zat ! ik ben klaar voor een nieuw avontuur om mijn wereld te verbreden ! :slight_smile:

Ik heb zelf veel affiniteit met kinderen en ik kan wel zeggen dat ik snel met kinderen een klik heb. En mede daarom zien ze mij ook al snel als ‘‘grote broer’’. Op dit moment werk ik veel met kinderen, ik pas veel op, geef voetbal training en geef les in een sporthal. Ik vind dit erg leuk om te doen en ik denk dat deze skills goed combineren in de functie als au pair.

Spreekt mijn berichtje jullie een beetje aan ? en lijkt je een sportieve jongen als au pair je wat ?

stuur me een berichtje en ik reageer zo snel mogelijk :slight_smile:

Hoi Sam,

Lijkt Zuid Afrika je wat? Ik ben een alleenstaande moeder met 3 jongens van 4, 7 en 9 en run een lodge in een prive reservaat.
Avontuur is er hier genoeg en ik denk dat je goed bij mijn “bush boys” past.

Ik hoor graag of je interresse hebt.
Miriam
miriam@kusungula.com

Beste Sam, spreekt je een leuk avontuur in de Franse Dordogne je aan?
Tweetalig gezin NL/FR met twee jongens van 2,5 en 5 jaar die op zoek zijn naar een gezellige flexibele en sportieve au pair.
Wij hebben ons eigen Hôtel Restaurant in Le Bugue (dorpje met 3000 inwoners).
Ik hoor graag van je of je interesse hebt.
Tot mails
annelies_rhee@hotmail.com

Beste Sam,

Wij zijn op zoek naar iemand die ons kan komen helpen vanaf september. We zijn een Nederlands gezin met drie kinderen en we wonen in een voorstad van Parijs.
Een rijbewijs is wel een vereiste!
Lijkt dat je wat? Mail ons dan.
ruth.hoornveld@gmail.com

Ben jij nog, of weer, op zoek naar een gezin?