Ik zoek een timmerman of meubelmaker die voor een korte of langere tijd met jongeren wil werken in de Filippijnen.
Kost en inwoning gratis.
Hallo henk,
Klinkt erg goed, lijkt me wel leuk.
Ben timmerman en 4 jaar in de standbouw meubels en displays gemaakt, maar kan eigenlijk alles wel stucen, tegelen ect.
ben 27 jaar en hou wel van een uitdaging. Per wanneer zou je dit willen beginnen.
groetjes tjerk
Hallo Tjerk,
Ik heb je een privee bericht gestuurd, als dat niet aangekomen is laat het me weten.
Groeten, Henk
hallo henk,
het klinkt heel leuk. ik ben 24 jaar en ben interieurbouwer met diploma’s.
ik ga pas over een jaar op wereldreis maar kwam dit per toeval tegen. zou je me wat meer info kunnen geven.
grt tommy
Ik heb je een privee bericht gestuurd
beste Henk,
je advertentie spreekt mij ontzettend aan. ik ben 20 jaar en afgestudeerd meubelmaker. ik wil komend jaar werken of iets gaafs doen zoals dit. ik heb ook tijdens mijn opleiding 3 maanden ontwikkelingswerk gedaan in Kenia. het jaar hierna wil ik wel weer gaan studeren. maar zou je mij wat meer informatie kunnen sturen?
groeten, Lucas
Beste Lucas,
Ik heb je een privé-bericht gestuurd.
Groeten,
Henk
Hallo Henk,
uw advertentie spreekt mij wel aan. Mijn naam is Arjan Bosma en ben 24jaar. Momenteel volg ik de opleiding meubelmaker/interieur/scheepsinterieur in Amsterdam en ik moet volgend jaar stage lopen. We hebben vanuit school de mogelijkheid om een stage in het buitenland te doen. Ik weet niet of u plek hebt voor mensen aangezien er al veel reacties zijn geweest zag ik. De periode waar het op gaat is na de zomer van 2012. Dat zal begin september zijn en dan voor ongeveer 10weken. Beetje vroeg misschien maar misschien des te beter.
Ik hoop van u te horen.
M.v.g,
Arjan Bosma
Beste Arjan,
Het is heel goed om vroeg te beginnen.
Ik heb je een privé-bericht gestuurd.
Groeten,
Henk
Beste Henk,
Ik heb altijd al de gedachte gehad om m’n stage te combineren met het helpen van mensen.
Ik ben zelf 21 jaar en volg de opleiding Meubelmaker/(scheeps)interieurbouwer BOL 4 op het Hout- en meubileringscollege in Rotterdam. Ik weet niet of U nog mensen nodig heeft en zo ja in welke periode van 2012, maar ik ben erg geinterresseerd. Misschien heeft U nog wat extra informatie voor mij?
Mvg,
Tim Mostert
Ik stuur je een privee bericht.
Op het ogenblik stuur ik geen vrijwilligers naar de Filippijnen.
Ik heb wel vrijwilligerswerk in Moldavië voor een meubelmaker, dit is ook geschikt voor een stagiaire.
En ik heb vrijwilligerswerk voor een bouwkundige.
Accommodatie is gratis.