Reismaatje gezocht: Filipijnen in januari 2015 :biggrin:

Hee,

Ik ben Liz en ik ben 19 jaar. Ik ben in november 2014 klaar met mijn studie (onderwijsassistent). Ik heb altijd al vrijwilligerswerk willen doen in een arm land. Nu ik daar het geld en de tijd voor heb, kan ik er eindelijk heen. In januari 2015 ga ik voor 2 á 3 maanden vrijwilligerswerk doen op de Filipijnen in Cebu City. Ik heb nog geen ervaring met verre reizen. Daarnaast vind ik het een beetje eng om in mij eentje te gaan reizen door de wereld. Dus ben ik op zoek naar een reismaatje die ook toevallig die kant op gaat. Ben jij ook enthousiast, vrolijk, sociaal en zelfstandig? Laat het me weten!

Groetjes Liz

Hee Liz,

Ben je nog steeds van plan om in januari 2015 richting de filipijnen te gaan?
ik vertrek 14 januari naar de filipijnen. Mijn broertje gaat 2 weken mee en de 31ste vliegt hij weer terug.
in deze twee weken gaan wij Manilla, Palawan, Borocay bezoeken. Daarna ga ik alleen verder om vrijwilligerswerk te doen in Manilla of Cebu City.
Dat zal ik dan twee maanden gaan doen en voor de rest wil ik nog een beetje door de filipijnen gaan reizen.
Misschien kunnen we elkaar daar eens opzoeken?

groetjes Tim:biggrin:

Hoi Tim,

Zit je daar nu onlangs? Waar ben je vrijwilligerswerk aan het doen? Ik ben zelf namelijk opzoek maar het kost overal best veel

Groetjes Samantha

Hoi Samantha, ik zit nu in de Filipijnen inderdaad! 4 dagen Manilla zitten er alweer op en zitten nu op het Crimson Beach Resort. Hierna gaan we drie dagen naar Tacloban en daarna gaan we door naar Palawan. Vanuit Palawan weer terug naar Manilla. 5 februari vliegt mijn broertje weer richting Nederland. Ik ga door naar Cavite voor vrijwilligerswerk. Ikzelf ben geadopteerd uit de Filipijnen en ben zo aan vrijwilligerswerk gekomen. Ik ga aan de slag met straatkinderen.

Groetjes Tim

ben je al weg liz naar flipijnen, anders kunnen iets afstemmen op elkaar …

gr edwin

Hoi hoi zijn er mensen die in april/mei op de Filipijnen zijn?