Reismaatje gezocht: Filipijnen in januari 2015 :biggrin:

Hee,

Ik ben Liz en ik ben 19 jaar. Ik ben in november 2014 klaar met mijn studie (onderwijsassistent). Ik heb altijd al vrijwilligerswerk willen doen in een arm land. Nu ik daar het geld en de tijd voor heb, kan ik er eindelijk heen. In januari 2015 ga ik voor 2 á 3 maanden vrijwilligerswerk doen op de Filipijnen in Cebu City. Ik heb nog geen ervaring met verre reizen. Daarnaast vind ik het een beetje eng om in mij eentje te gaan reizen door de wereld. Dus ben ik op zoek naar een reismaatje die ook toevallig die kant op gaat. Ben jij ook enthousiast, vrolijk, sociaal en zelfstandig? Laat het me weten!

Groetjes Liz

Hee Liz,

Ben je nog steeds van plan om in januari 2015 richting de filipijnen te gaan?
ik vertrek 14 januari naar de filipijnen. Mijn broertje gaat 2 weken mee en de 31ste vliegt hij weer terug.
in deze twee weken gaan wij Manilla, Palawan, Borocay bezoeken. Daarna ga ik alleen verder om vrijwilligerswerk te doen in Manilla of Cebu City.
Dat zal ik dan twee maanden gaan doen en voor de rest wil ik nog een beetje door de filipijnen gaan reizen.
Misschien kunnen we elkaar daar eens opzoeken?

groetjes Tim:biggrin:

Hoi Tim,

Zit je daar nu onlangs? Waar ben je vrijwilligerswerk aan het doen? Ik ben zelf namelijk opzoek maar het kost overal best veel

Groetjes Samantha

Hoi Samantha, ik zit nu in de Filipijnen inderdaad! 4 dagen Manilla zitten er alweer op en zitten nu op het Crimson Beach Resort. Hierna gaan we drie dagen naar Tacloban en daarna gaan we door naar Palawan. Vanuit Palawan weer terug naar Manilla. 5 februari vliegt mijn broertje weer richting Nederland. Ik ga door naar Cavite voor vrijwilligerswerk. Ikzelf ben geadopteerd uit de Filipijnen en ben zo aan vrijwilligerswerk gekomen. Ik ga aan de slag met straatkinderen.

Groetjes Tim

ben je al weg liz naar flipijnen, anders kunnen iets afstemmen op elkaar …

gr edwin

Hoi hoi zijn er mensen die in april/mei op de Filipijnen zijn?
Ik hoor het graag
Groetjes Nathalie

Jaa ik zowieso!

same here… first time. man 26. up for a travel. heb je zin om samen te reizen ik kan deze maand vertrekken, neem maar contact op… samen is inderdaad leuker… als je samen fouten maakt kan je er nog om lachen, alleen sta je er bitter kut voor als je in een kut situatie komt door een fout hahaha.

he liz ik zou graag in contact met je willen komen.
Ikben Edwin spontane/sociale/ persoon. Met praktische ensportieve instelling. Die een open persoonlijkheid heeft en een mensen mensentype is. Verder ben ik nieuwsgierige enavontuurlijke/reislustige houding. ik hoor graag van je… om met elkaar kennis te maken.

lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen

Tel0652195605

Groetjes Edwin