Aanbiedingen Japan-reizen

Dankjewel voor de complimenten WizardOfOss. Zeg het voort zou ik zeggen :wink: Waar ik benieuw naar ben is jouw terugkoppeling over de route. Je geeft aan dat dit niet hetgeen is dat jij zou doen. Daar ben ik benieuwd naar! Wellicht kunnen naar aanleiding van jouw tips aanpassingen doorvoeren.

Nette reis voor een mooie prijs!
Persoonlijk denk ik dat met dit aantal dagen in Japan het ook mogelijk zou kunnen zijn om twee dagen Hiroshima toe te voegen. Als je die dan doet op de plek van Koya-san (die dus verderop schuift in het programma), dan kan het nog met de railpas ook. De tocht naar Koya-san valt toch niet onder de railpas.

Verder nog een klein puntje. Op de site, waarvoor overigens complimenten! staat bij Hakone een foto van de Chureito pagode. Die staat bij Kawaguchiko, een aardig eind van Hakone af.
En dag 8 t/m 10 (Kyoto) staat er dubbel op :wink:

Maar jullie bieden een prijs waar de grote aanbieders alleen maar jaloers op kunnen zijn :stuck_out_tongue:
Hebben jullie de reis zelf ook al gemaakt, of plannen daartoe?

Hallo Nemesis,

bedankt voor jouw leuke feedback op ons aanbod. Hoe het kan dat er een stukje van het reisschema van Borneo in het schema van Japan verzeild is geraakt is mij een raadsel, het is inmiddels verwijderd, bedankt dat je daarop hebt gewezen.
Wij hebben deze reis helaas (nog) niet zelf gemaakt al staat Japan wel heel hoog op ons lijstje. “Helaas” hebben we dit jaar geen dagen meer over vanwege onze reizen naar China, de Filipijnen en later in het jaar Zuid-Afrika, Swaziland en Tanzania.
De reis is gebaseerd op een schema welke aan één van onze klanten is aangeboden en die erg enthousiast terug kwam. Binnenkort zal een andere klant deze exacte reis ook gaan maken en wij zijn erg benieuwd of zij net zo enthousiast is, zeker gezien zij een ‘ervaren’ Japan-reiziger is.

Nogmaals bedankt voor jullie leuke en eerlijke feedback, we hopen snel meer mensen kennis te laten maken met Japan.

Uit de categorie “beter laat dan nooit”: ook mijn bedenking was dat er inderdaad binnen die tijd nog wel een extra bestemming bestemming mogelijk zou zijn (zeker als je dan toch een JRP hebt), en dat er nu in verhouding tot de rest wel erg veel tijd in Osaka en juist wat weinig in Kyoto wordt besteedt.

Maar goed, dat zijn keuzes, als geheel blijft het een scherp aanbod.

Dit zijn tips waar w zeker wat mee kunnen! We gaan bekijken wat we eventueel aan de reis kunnen wijzigen en wat dit voor gevolgen heeft voor de prijs. Nogmaals: bedankt voor jullie feedback! En mochten we wat voor jullie of iemand in jullie omgeving kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!