Hallo,
zijn de tourbooks van Texas en New Mexico en Oklahoma nog te verkrijgen bij de AAA buro’s in USA?Ik ben lid van de Anwb…
En waar zit de dichtstbijzijnde thv Int Airport te Houston?
Vriendelijk bedankt voor je antwoord…
Frank
Hallo,
zijn de tourbooks van Texas en New Mexico en Oklahoma nog te verkrijgen bij de AAA buro’s in USA?Ik ben lid van de Anwb…
En waar zit de dichtstbijzijnde thv Int Airport te Houston?
Vriendelijk bedankt voor je antwoord…
Frank
Een korte zoektocht op de AAA-site levert meerdere AAA-kantoren op rondom Houston. Nummer 1 zit vlak naast de luchthaven.
Geen idee of ze de tourbooks hebben, maar probeer ze te bellen op 1-888-765-0766 (gratis nummer voor bellers in Noord-Amerika, probeer het eens met Skype te bellen, vaak werkt dit).
Dank je…die had ik ook al gevonden…maar of die boekjes ook nog te verkrijgen zijn…ik geloof dat AAA zijn samenwerking met internationale dochterorganisaties ging opzeggen per december 2011…
Ik ken die tourbooks niet omdat ik ze nooit gebruikt heb. Wij hebben altijd boeken van Moon Handbooks of Frommers voor onze trips. Kijk ook eens in de bibliotheek.
Thanks Yeehaw…maar wat is een bibliotheek?Hoe zit er zoiets uit van binnen?
Die tourbooks zijn wel makkelijk…staan alle hotels/motels en prijzen in en alles wat er in de buurt te doen is.
Maar ik kijk wel in de buurt van Houston of anders kom ik misschien wel iets tegen op mijn route naar CC
Tourbooks zijn nog volop te verkrijgen…ga naar een AAA-office, zeg dat je lid bent van Anwb en je krijgt alles gratis…erg makkelijke boeken, er staat werkelijk alles in, prijzen hotels, restaurants, wat er te doen is etc…
Vanaf 1-1-2012 verandert er wel het een en ander bij AAA. AAA International Relations
Klopt…maar ik heb er dit jaar nog eentje gekregen en daar ben ik blij om…
Echter ik verwacht dat ik de komende tijd meer bij vrienden slaap dan in hotels…