Attractiepark tickets

Voor onze vakantie in augustus naar de westkust willen we graag kaarten van te voren regelen voor de attractieparken.
In ieder geval Universtal studios en Seaworld.
Ik kan alleen maar websites vinden waarbij je alsnog in de rij moet staan om je kaartjes op te halen.
Heeft iemand een tip waarbij je kaarten kunt bestellen die je al van te voren krijgt?
Bijv een E-ticket om uit te printen?

Alvast bedankt!

Wij hebben bij Seaworld idd een combi ticket gekocht voor Universal. Bij seaworld niet in de rij gestaan en bij de studio’s ook niet.
Wij waren er aug. 2008

1 like

Had je dat online besteld?
Wij zijn eerst in Universal en daarna gaan we naar san diego voor Sea world. Het zou wel handig zijn!
en werd het dan thuis gestuurd? of dus een eticket?
Heel erg bedankt!

Nee bij seaworld aan de kassa. Anders om kan het vast ook wel.
Ik heb alleen alcatraz online besteld. Toen gezocht voor de andere parken maar ook niks gevonden.
Er zijn zoveel kassa’s beschikbaar dat je nauwelijks hoeft te wachten.

We waren in Universal Studios in juli of augustus 2007, slechts 2 wachtenden voor ons in de rij voor de kassa, dus 5 minuten later waren we binnen.

Tip voor als je aan de kassa wilt kopen: vraag even bij de campingbaas voor coupons. Amerikanen komen op alles af, waar ze coupons voor krijgen, dus brievenbussen worden ermee volgegooid. We kregen een hele stapel mee, hebben we nog aan wat families om ons heen uitgedeeld bij de kassa. :smiley:

Ik kan me helaas niet meer herinneren hoeveel het precies scheelde.

Oh echt?!
Ik zit ondertussen maar de hele tijd te denken dat augustus de drukste tijd is daar, maar dat valt dan wel mee?
Bedankt voor de tip!

De grootste tip is: wees vroeg! Zeker bij Universal Studios. Meteen doorlopen naar de studiotour. Druk wordt het zeker wel en dat is meestal één van de langste wachtrijen. Het verschil kan zomaar een uur zijn. :wink:

Hoi,

Ik ben 2x met Djoser naar de VS Westkust geweest ( klinkt gek misschien, maar was 2x een grotendeels andere reis), en ook 2x bij Universal Hollywood geweest, laatste keer was in 2009.
Wat wel een tip kan zijn, als je bij Hollywood Boulevard bent ( waar ook de “Walk of Fame” is), staan vaak van die mannetjes (promotiemensen) die coupons uitdelen om met korting kaartjes te kopen aan het loket van Universal.Scheelt een best wel wat.
Bij veel hotels en restaurants staat, vlak na de ingang, een rek met folders en kortingscoupons voor diverse gelegenheden…Mijn reisgenoten van de Djoserreis en ik hebben hier gebruik van gemaakt toen we een rek met die coupons tegenkwamen bij een TacoBell…

Groeten, Frank:wereld:

1 like

Heel erg bedankt voor de tips!
Ik ga op zoek naar de kortingcoupons haha!

1 like