Parken Florida

Wij gaan in november een rondreis maken in Florida,kan je in nederland al toegangs kaarten kopen voor diverse parken? ook schijnen er kortingsbonnen te zijn voor restaurants en dergelijke,zijn die ook in nederland te koop?
Met vriendelijke groet,
Hennie Everse.

Leuke reis, wat gaan jullie allemaal doen?

Je kunt al kaarten kopen online, ik heb het nog nooit gedaan, maar waarom niet gewoon daar kopen? Is het prijsverschil erg groot?

Coupons vind je in de supermarkten, als je die bedoelt, er liggen stapels boekjes bij de ingangen. Meestal gaat het om korting van een paar dollar, niet spectaculair.

We gaan de rondreis van miami maken naar het zuiden westen en terug naar miami,
Dan kopen we wel daar tickets naar de parken,ik had gehoord dat je hier een combinatie van diverse parken kon kopen en dat je dan niet hoeft te wachten bij de entree,en van het bonnenboekje dacht ik dat er kortingen waren in restaurants en uitstapjes,bedankt voor je antwoord,
Met vriendelijke groet,
Hennie

Hoi, naar welke parken wil je gaan? Het kan de moeite waard zijn om de prijzen te vergelijken hoor. Maar van die wachttijden kan je niet veel zeggen, ik weet dat niet zeker. Misschien is er altijd een doorgang voor mensen met reeds aangeschafte kaarten. Wil je naar Disney? Wij hebben toen gezorgd dat we er vroeg waren, voor de openingstijden, en konden direct doorlopen, we hadden de kaarten daar bij de kassa gekocht.

1 like

Ga inderdaad zo vroeg mogelijk! Zo kun je niet alleen dicht bij de ingang parkeren voor de standaardprijs (anders betaal je extra), maar zijn de populaire attracties ook nog erg rustig (5 minuten wachttijd i.p.v. 50 minuten).

Coupons voor korting kun je vinden in supermarkten, tourist offices, de motel/hotel/hostel/camping-receptie, etc.

1 like

Wij kopen de tickets wel van te voren, de laatste keer bij Undercovertourist.com (die verzenden gratis over de hele wereld). We kopen ze nl. op het moment dat de Dollar koers gunstig is, dat kan schelen. De koers is nu 10 cent slechter dan waarmee wij ze kochten. En je hoeft daar inderdaad niet aan het loket te staan.
Ik weet niet of ze de combitickets in Miami ook verkopen.

Couponboekjes liggen inderdaad bij winkels, restaurants e.d., maar veel restaurants hebben ze ook on-line. Afhankelijk van welke restaurants je zoekt. Wij ontbijten elke dag bij Sizzler en hebben voor elke dag een coupon.

Veel plezier! :dag:

1 like