A.s Vrijdag (29.03) vertrek ik naar Vietnam

Ik vertrek a.s vrijdag alleen naar vietnam. Ik heb individueel rondreis geboekt voor Vietnam.
ik heb paar vragen hierover. Alleen op stap in Hanoi, Hoi An, en Saigon is wel veilig? Ik maak een culturele reisje voor 9 dagen. Ik reis de wereld, dit keer is mijn route naar Vietnam. Ik hou van fotograferen, ik wil zoveel mogelijk foto’s maken voor mijn reis verslag. Houden de mensen wel gefilmd of gefotografeerd worden door toeristen? Ik wil graag bij me wat meenemen voor kinderen, wat kan ik best meenemen ? Vorige jaar zelf in Cuba geweest, de toeristen hebben altijd wat bij zich om kinderen blij te maken.

Alvast bedankt allemaal.

Mijn ervaring is dat de locale bevolking in Vietnam het zelf prettig vindt om te worden gefotografeerd. Zeker als je ze daarom toestemming vraagt. Houd er wel rekening mee, dat je op drukke toeristische plekken weleens wordt gevraagd om een foto te maken. Deze personen doen dat dan om er zelf beter van te worden, zij vragen nl gelijk om geld. Wij hebben dat meegemaakt langfs de rivier in Hoi An.
Als je voor kinderen b.v. kleurpotloodjes meeneemt houd er dan ook rekening mee dat ze niet veel hebben om op te tekenen. In dat geval zal een blocnootje ook welkom zijn.

Heel veel plezier in Vietnam en geniet ervan.

Groeten Cor en Wilna:wereld::zon02:>>>

Bedankt voor je reactie “Cor en Wilna”. Ik ga zeker genieten van Vietnam.