90% korting baby!?

Beste Thailand Liefhebbers,

Ik zoek naar scherpe ticketprijzen voor begin januari.
Ga zelf half dec naar bangkok en het is de bedoeling dat ik samen met mijn vriendinnetje (thais) en mijn zoontje (geboren in maart jl.) terugvlieg naar NL.

Nu maak ik al aantal jaar gebruik van dezelfde company om tickets aan te schaffen.
Die vertellen me dat een baby 90% Korting krijgt,maar dat is excl tax!
dus dat betaal je dus nog steeds minstens 400euro voor een baby,die dan ook geen eigen stoel krijgt in het vliegtuig.

Is dit normaal?of zijn er genoeg andere maatschappijen die wel normale prijzen hanteren?

alle tips zijn van harte welkom

groet Jeroen:chin:

Hoi Jeroen,

400 euro lijkt mij iets teveel van het goede aangezien bij 99% van de maatschapijen een kind onder de twee jaar gratis reist. Het kindje dient dan wel op schoot te zitten bij papa of mama. Misschien KrungThep even een PM sturen die weet dit soort dingen zeker gezien hij er (bijna) dagelijk mee te maken heeft/had.

PS
Alles dus gelukt met de visums van harte en veel geluk samen!:cheer::chin:

1 like

Hoi Rik,

Bedankt voor je reactie.
Visum zijn we mee bezig,maar moet daarvoor een reservering maken voor een retourvlucht.
het lijkt mij ook dat een kind onder de 2 gratis reist en dan op schoot moet.
Maar mij wordt verteld (bmair) dat er een ticket moet worden betaald waarover 90% korting wordt gegegeven,mariet op de tax.
en die is wel paar 100 euries dacht ik.
Ik ga wel bij een andere compny tickets opvragen.
streefdatum is 3jan ja…kan niet wachten:chin:

sawadee krap

Hoi Jeroen,

Maatschappijen geven idd 90% korting op de ticketprijs excl belasting. Bij vertrek vanuit NL loopt dit idd aardig op. Kijk ook eens bij Emirates of Etihad met vertrek vanaf DUS. Iets duurderde tickets maar zeer lage belastingen (enkele tientjes). Totaalprijs is vaak lager dan in NL. Voor de baby betaal je dan ook zelden meer dan €100,-.

Succes, Barry

1 like