Ik ben deze maand in mijn eentje naar Tanzania en Zanzibar gegaan en heb het daar heerlijk gehad!
Ik heb mijn reis geboekt bij Tayari Safari en ben direct bij aankomst door het (lokale) personeel super goed opgevangen.
Het resort Changu Beach op Zanzibar is een heerlijke stek met fantastisch personeel. Heerlijk eten ook, een echt paradijs!
Safari naar Mikumi was kort maar krachtig. Ik heb veel meer wildlife gezien dan ik van te voren had kunnen bedenken! Ik heb alleen maar genoten en ben ook tijdens safari nooit een moment iets te kort gekomen.
Het was een geweldige reis…
Special thnx to James, Gabriel & Samuel van Tayari Safari & Omar, Alex the chef, and the roomgirls @Changu!
They all made my trip really special.
Het grootste gedeelte van de kosten zat inbegrepen in de reis. Op Zanzibar heb ik alleen maar mijn lunches en drankjes op het resort betaald en was daar voor 5dgn iets van 45 euro aan kwijt. Verder kan je het denk ik zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt: Georganiseerde excursies zijn duur. Langs de weg kost het eten heel erg weinig. Het leven is daar goedkoop, behalve toeristische dingen en de Masai zijn ook best prijzig
Op Safari heb ik niks hoeven uitgeven want zat alles inbegrepen. Verder alleen geld uitgegeven aan fooien eigenlijk!