8 dagen low budged autovakantie Zuid Titol Sept. / Okt. 2013

Wie heeft zin om 8 dagen naar Zuid Tirol te gaan?Ik ben een vrouw van 57 jaar en redelijk fit, kan goed lopen en woon in Purmerend (N. Holland) Zoek liefst een vrouwelijke reisgenoot rond mijn leeftijd of jonger die ook nog redelijk fit is en goed kan lopen. Ik heb nog niet geboekt want heb geen zin om alleen te gaan en omdat het een erg goedkope reis is en in mooi gebied, wil ik graag nog even ertussen uit en ben al met vakantie geweest maar voor deze prijs wil ik nog wel even weg. Een studio voor max 2 personen kost voor 7 nachten incl. ontbijt 99,-- ! Het is een autovakantie. Ben in bezit van auto. Je mag daar dagelijks gebruik maken van zwembad en sauna. In een aanbieding in Lidl reiskrant. Periode september/oktober op speciale data.
PLaats in Z.Tirol is Kurzras, net over de grens van Oostenrijk en Zwitzerland. Het appartementencomplex ligt pal tegen een natuurpark. Waar ik van houd: wandelen in de natuur, soms een stadje of dorpje bekijken, terrasje pakken, mooie plekjes bezoeken, zwemmen, sauna,zonnen op zijn tijd maar niet de hele dag liggen en niets doen, houd wel van wat activiteit op een rustige manier.

Indien je wilt reageren graag op mijn prive E- mail (d.boer43@upcmail.nl) daar ik niet echt vaak op deze site zit en eigenlijk alleen maar mijn eigen mail lees en dan makkelijker terug kan reageren.

Ik hoop dat ik een of meerdere reactie(s) hierop ontvang.

Groetjes,

Desiree