Reisgenoot autovakantie 25/8 - 9/9

Hallo,

Ik heb vakantie van zaterdag 25 augustus t/m zondag 9 september en helaas kon of wilde geen van mijn vrienden in deze periode vrij nemen om met me in mijn (sport)auto op vakantie te gaan. Ik zit te denken aan Schotland (auto op de boot) ivm de mooie landschappen en de gezellige kroegjes of via de Zwitserse bergen naar het zonnige en mooie Italie. In Zwitserland wil ik op de heen of terugreis even bij vrienden langs gaan en in Italie kan ik wellicht (voor enkele dagen) gebruik maken van een vakantiehuis van de buren ergens aan de kust. Maar in beide gevallen wil ik rondreizen en gewoon ergens een bed&breakfast of pensionnetje pakken.

Ik ben niet echt het type om dagen op het strand te liggen en wil graag iets van de cultuur van een land wil meekrijgen en opschnuiven. Gewoon lekker genieten van de vakantie en de tijd nemen om lekker te eten en een biertje of een wijntje te drinken. Af en toe ´s avonds uitgaan is leuk natuurlijk.

Ik ben 37 jaar, woonachtig in Amsterdam en een redelijk serieuse persoon. Het lijkt me leuk om deze vakantie niet alleen te hoeven maken, dus lijkt het bovenstaande je wat en ben je tussen de 25 en 40 jaar en werkend, reageer dan z.s.m. Dan kunnen we deze week nog kennis maken of we het zien zitten om samen op vakantie te gaan. Ik hoef niet perse de 25e al weg.

Groeten,
Simon