Reisgenoten voor weekje Zuid-Europa: tussen 9-20 augustus

Ik zou dit jaar voor het eerst niet op vakantie gaan maar het begint toch te kriebelen. Ik beschik over een (ruime) auto en wil tussen 9 en 20 augustus alsnog even de zon en het liefst ook een meer of de zee opzoeken in Zuid-Europa (voorkeur Italië). Het lijkt me leuk om met 2-4 personen er ff een weekje tussenuit te gaan. Gewoon een relaxte vakantie, enerzijds niet te duur maar anderzijds wil ik ook niet afzien om elke euro te besparen. Ik heb verder niet echt een voorkeur voor m/v, maar als we de auto vol krijgen is een mix misschien het leukst.

Ik ben net 28, vrijgezel, sportief, makkelijk in de omgang, niet-roker (als dat je interesseert) en ben toe aan een weekje zon! Wat betreft overnachten voldoet voor mij een (enigszins ok) hostel, AirBnB of evt een camping (als we een tent mee zouden nemen). Ik zoek mensen die zin hebben in een chille week Zuid-Europa, enigszins overeenkomen qua interesses en leeftijd en ook niet al te moeilijk in het leven staan:). Rijbewijs is handig maar geen must: ik rij graag. Budget in overleg en beetje afhankelijk van aantal personen, maar denk dat we het met 300-400 euro moeten kunnen redden.

Mocht je interesse hebben: let me know!