voor een trip naar midden-Afrika kunnen wij nog 1 mede passagier gebruiken (totaal 3 personen). Wat gegevens over de trip:
-betrouwbare ouder legertruc wordt het vervoersmiddel
-route via Marokko of Algerije en dan door via landen als niger (door de Sahara) naar Burkina Faso en Nigeria.
-1 persoon met veel Afrika-reiservaring gaat mee
-Frans sprekend is een groot voordeel
-reis duurt ongeveer 6 weken
-avontuur gegarandeerd, verder is juist weinig gegarandeerd
-de truc wordt volgestopt met spullen voor een goed doel (nog onbekend wat)
-gewenste vertrekdatum ligt op half/eind dec (nog te plannen en afhankelijk van paar factoren)
In principe willen we in juli weer op pad gaan, dan is de warmste periode daar weer voorbij en is t mooi groen. Alle data zijn vooralsnog in overleg met diegenen die mee willen. Stuur even een prive mail naar me voor meer info, indien je concrete interesse hebt in een trip deze zomer.
Heb je nog plaats voor de reis in juli 2012?
Ik ben een vrouw van 53, heb veel Afrika ervaring (o.a. Amsterdam-Nairobi in 5 mnd.), ben in 14 Afrikaanse landen geweest, spreek basis Frans en uitstekend Engels.
in principe willen we komende zomer (juli) weer op pad gaan naar Afrika met 2 of meer voertuigen. Mail laten we wellicht links liggen ivm de ontwikkelingen. Mail me even prive op [EMAIL=“bricidile@hotmail.com”]bricidile@hotmail.com om te bekijken of de reis wat voor je is.
Ik zou zo mee willen ik heb een Nissan Patrol High roof en ben 4x door de sahara getrokken heb alles in huis en ben diesel bedrijfswagenmonteur dus mocht er in nov/dec een trip zijn wil mee op eigen kosten zoek dan nog wel een reisgenoot
De kosten bepaal je voor een groot deel zelf, alle kosten rondom de voertuigen (excl panne) betalen we samen. De kosten moeten echter niet leidend zijn, het goede doel en de reisbeleving daarentegen wel.