6 wkn per truc naar Midden-Afrika

Hallo,

voor een trip naar midden-Afrika kunnen wij nog 1 mede passagier gebruiken (totaal 3 personen). Wat gegevens over de trip:

-betrouwbare ouder legertruc wordt het vervoersmiddel
-route via Marokko of Algerije en dan door via landen als niger (door de Sahara) naar Burkina Faso en Nigeria.
-1 persoon met veel Afrika-reiservaring gaat mee
-Frans sprekend is een groot voordeel
-reis duurt ongeveer 6 weken
-avontuur gegarandeerd, verder is juist weinig gegarandeerd :slight_smile:
-de truc wordt volgestopt met spullen voor een goed doel (nog onbekend wat)
-gewenste vertrekdatum ligt op half/eind dec (nog te plannen en afhankelijk van paar factoren)

Interesse? Mail me even!

groet, Leon

WAUW! Als jullie in juni waren gegaan, had ik sowieso mee gewild!!!
Helaas, nu gaat de studie gewoon door :frowning:

Maak me gek!
Helaas ook op te korte termijn. (Dat heb je als loonslaaf)
Mooi initiatief, mijn droom!

Veel succes en bon voyage!

Gr. Luc

concreet geinteresseerd? Mail me even op bricidile@hotmail.com. Ik heb de indruk dat mijn reacties op berichten niet aankomen. Groet, Leon

Hallo Miriam,

we zijn inmiddels al weer een volgende trip aan t voorbereiden.
Interesse? Mail me even.

vr groet, Leon

Mag ik vragen wanneer ‘de volgende trip’ gaat plaatsvinden? Want ik heb zeker interesse in een vergelijkbaar avontuur!

beste Valange,

tijdstip vertrek en duur vd reis is in overleg met diegene die mee willen. De reis moet vooral van ‘jezelf’ worden.

nog wat details:

• wij regelen vervoer
  • jij bedenkt de ingredienten met ons zoals route, overnachtingen etc
  • ervaren persoon gaat mee
  • technische kennis auto aanwezig
  • tijdsduur en periode vd trip is in overleg
  • de auto blijft bij een vriend van ons in Niameh, wij pakken het vliegtuig terug.
  • bezoek landen als Marokko, Mauretanie, Senegal, Mali, The Gambia, Burkina Faso en Niger.
  • kosten transport gedeeld, visum/hotelovernachtingen etc voor eigen rekening.
  • goede mogelijkheden tot kamperen in Afrika.

vragen? Mail me even prive op bricidile@hotmail.com.
Wellicht is een dergelijke trip wat voor je.

vr groet, Leon

hallo, leuk idee! kun je iets zeggen over de samenstelling van de groep? en wanner je weer zult vertrekken binnenkort. hrtelijke groet, vreemdeling

Gaaf om zoietste ondernemen. Wanneer hebben jullie de volgende trip in gedachten? Qua zomervakantie heb ik nl.nog geen plannen.

Gr.

In principe willen we in juli weer op pad gaan, dan is de warmste periode daar weer voorbij en is t mooi groen. Alle data zijn vooralsnog in overleg met diegenen die mee willen. Stuur even een prive mail naar me voor meer info, indien je concrete interesse hebt in een trip deze zomer.

groet, Leon

Heb je nog plaats voor de reis in juli 2012?
Ik ben een vrouw van 53, heb veel Afrika ervaring (o.a. Amsterdam-Nairobi in 5 mnd.), ben in 14 Afrikaanse landen geweest, spreek basis Frans en uitstekend Engels.

Groet, Marina

in principe willen we komende zomer (juli) weer op pad gaan naar Afrika met 2 of meer voertuigen. Mail laten we wellicht links liggen ivm de ontwikkelingen. Mail me even prive op [EMAIL=“bricidile@hotmail.com”]bricidile@hotmail.com om te bekijken of de reis wat voor je is.

groet, Leon

check www.setw.org eens voor een indruk van een dergelijke trip naar West-Afrika!

groet, Leon

Ik zou zo mee willen ik heb een Nissan Patrol High roof en ben 4x door de sahara getrokken heb alles in huis en ben diesel bedrijfswagenmonteur dus mocht er in nov/dec een trip zijn wil mee op eigen kosten zoek dan nog wel een reisgenoot

lijkt me een leuke trip, kan je a.u.b vertellen hoeveel het zal kosten??? bedankt.

De kosten bepaal je voor een groot deel zelf, alle kosten rondom de voertuigen (excl panne) betalen we samen. De kosten moeten echter niet leidend zijn, het goede doel en de reisbeleving daarentegen wel.