Medereizigers (55-65 jaar) voor Afrika gezocht, najaar 2011

Afrika boeit. We zijn weer begonnen om plannen te maken om in het najaar van 2011 weer een stukje Afrika te beleven. Dan is het ideaal om dat opnieuw met een 4-wiel aangedreven jeep te doen met kampeeruitrusting. Overnachten doen we in principe op camp sites. Onderweg nemen we alle tijd voor de vriendelijke bevolking, de vele bezienswaardigheden en enkele indrukwekkende wildparken. We zijn nu met z’n drieën die al vaker zijn mee geweest. Ina, Anneke en Ton zoeken nog 1-3 medereizigers (50-65 jaar). Afhankelijk aan het aantal deelnemers beginnen we onze reis vanwege de transportmogelijkheden of in Windhoek of in Lilongwe. Voorafgaande aan de reis willen we een weekend bij elkaar komen om aan elkaar te wennen en in onderling overleg de route en de reistijd te bespreken. Ook om al je vragen te beantwoorden. Vanwege het privékarakter van de reis is alles vrijblijvend; pas daarna maken we definitieve plannen. De reiskosten zijn op kostenbasis. Wil je meer informatie:** e-mail [EMAIL=“tongoossens@zeelandnet.nl”]tongoossens@zeelandnet.nl. **

Hoi Ton,

Ik wil best mee, maar ben alleen een stuk jonger dan 55, ben 32.
Misschien hoor ik nog iets.

Groetjes

Milika

Hallo Milika,

Bedankt voor je belangstelling.
Ik heb in het verleden vaker een reis georganiseerd naar landen ten noorden van Zuid-Afrika en ten zuiden van Angola en Kenia. Vanwege streek en bevolking en het minimale toerisme bestaat een voorkeur om daar te reizen. Zoals gezegd, willen Ina en Anneke er deze keer ook weer bij zijn. Wat mij betreft is dat prima omdat zij hebben bewezen betrouwbare reisgenoten te zijn.

Bij het plaatsen van de oproep om deel te nemen aan onze Afrikareis, hoopten we in ieder geval mannen enthousiast te krijgen, maar dat is tot op heden niet het geval. Zo lang er geen evenwichtige verhouding in de samenstelling is, wil ik geen nieuwe reis ondernemen. Ik gok op een M/V-verhouding van 2/2 of 3/3. Dat heeft met het vervoer te maken.

Ik vind het prima om je over de ontwikkelingen per email te informeren. Dan kun je alsnog besluiten aan te sluiten of van een voorgenomen reis af te zien. Het is tenslotte een prive-reis. Laat het mij dat dan even kort weten. In dat geval wil ik dan graag je emailadres.

Met vriendelijke groeten,

Ton Goossens