Wij( op dit moment een groep van 4 mannen) gaan vanaf 23 september 2018 voor een kleine 2 weken op safari naar Kenia en hebben via Brendafrica een reis uitgestippeld.
Om de kosten wat dragelijker te kunnen maken zoeken wij nog 2 reisgenoten erbij( hoeven echt niet perse 2 mannen te zijn, mogen ook 2 vrouwen zijn of een stelletjes dit is niet belangrijk.
onze groep bestaat uit 2 begin zestigers - 1 eind vijftig en een twintiger.
heb je interesse neem gerust contact met me op.
Voor informatie kijk op www.brendafrica.com bij medereizigers gezocht.
Ben een vrouw van bijna 55. Veel gereisd en veel zin weer in een natuurreis in Afrika. Zou graag weten of er nog meer vrouwen hebben gereageerd. En kun je iets vertellen over de kosten?
Leuk dat je hebt gereageerd op onze advertentie!
Je hebt in ieder geval ervaring met reizen begrijp ik, ook al eerder in Afrika geweest?
We zijn op dit moment met 4 mannen en het leukste is als er 2 vrouwen bij komen.
We hebben nog geen vrouw, misschien als jij interesse hebt dat jij nog iemand weet , want om de kosten redelijk te houden gaan wij het liefst dus met 6 personen.
De kosten zijn als we met zes zijn € 1975,-- exclusief internationale vlucht( die hebben wij deze weekt geboekt voor € 540,=)
Als je wilt kan ik je het complete reisplan een keer opsturen als je echt interesse hebt.
Hallo Joop, ik ben in Noord en Zuid Afrika geweest. Ik heb interesse, maar weet zo geen tweede vrouw. Meeste vriendinnen zijn iets minder avontuurlijk, maar ik hou mijn oren open. Wil je het hele reisplan opsturen, graag!
Gr. Elleke
Fijn dat je interesse hebt, we blijven gewoon zoeken als we er nog een vrouw bij willen hebben of misschien nog 1 man. Maakt eigenlijk allemaal niet zo veel uit hoor!
Ik stel voor kijk maar eens wat je van ons reisplan vind en dan praten we daarna verder ok?
Zou je me jouw email adres even willen sturen dan kan ik het reisplan per e mail naar je toesturen.
Mijn e mail adres is: jvanbrakel@telfort.nl
Gr. Joop