We zoeken nog twee personen om samen met ons op safari te gaan naar Kenia en Tanzania in september 2010.
Wij hebben een zeer mooi reisvoorstel liggen van Outsight travel en gaan o.a. naar Masai mara in Kenia, Serengeti in Tanzania, Lake Eyasi- Ngorongoro krater- Tarangire en Arusha.
heb je interesse laat het zo gauw mogelijk weten.
Wij zijn op dit moment met drie personen Ondegetekende is 53 jaar, mijn zwager is 49 jaar, en de derde persoon is 47 jaar en is ook via reisgenoten bij ons terecht gekomen.
Wij zoeken nog twee mensen omdat het financieel gunstiger om met vijf personen te gaan.
We maken dan een prive safari, dus kunnen alles zelf plannen.
Beste,
Graag had ik geweten of u me enkele vragen op bazis van ondernomen reis kan mededelen…heb namelijk intrese ook zo’n dergelijke reis te maken.
Vriendelijke groet, jeanluc anjema@live.be
Hallo
Ik plaatste zoeven het onderstaande bericht op Wereldwijzer. Misschien is er interesse voor onze manier van reizen:
Met jeeps door Afrika
De eerste plannen voor een nieuwe Afrikareis door Namibië, Botswana en Zimbabwe in oktober/november zijn gemaakt. Gedurende de reis nemen we alle tijd voor de vriendelijke bevolking, de vele bezienswaardigheden en enkele indrukwekkende wildparken. Dan is het ideaal om dat met een 4-wiel aangedreven jeep te doen met kampeeruitrusting. Overnachten doen we in principe op camp sites. Deze keer willen we de reis met tenminste 2 vrouwen en 2 mannen (50-65 jaar) ondernemen. Wij drieën hebben ruime ervaring. We hopen dat vooral mannen interesse hebben om aan te sluiten. In onderling overleg bepalen we de route en de reistijd. De reiskosten zijn op kostenbasis. Gelet op de aard van de reis en je medereizigers is het echt nodig dat je lichamelijk en geestelijk fit bent en ook coöperatief. Wil je meer informatie:** e-mail [EMAIL=“tongoossens@zeelandnet.nl”]tongoossens@zeelandnet.nl. **