Reisgenoten gezocht met speod voor Safari naar Kenia..Periode van 28januari tot 6februari

ik ga op safarireis naar Kenya van 28 januari tot 6 februari…ik heb met onze safari gids gesproken (David Muthengi<mailadres verwijderd>) hij heeft aangegeven dat de safari met meer dan 100 euro kan schelen als er meerdere mensen mee komen dus in een groep. de reis gaat van Nairobi naar Lake Nakuru, Masai Mara, Amboseli…wij kunnen met elkaar eventueel nog andere plaatsen aanvullen. je hoef ook niet alle dagen mee maar is fijn als wij de dagen goed met elkaar kunnen afstemmen.
de gids vraagt 100 euro per persoon per dag als al meer dan 4 mensen mee gaat.wij hebben dan een safari auto een chauffeur en een gids de hele dag.so kunnen wij onze safari zelf sturen.
accommodatie kunnen wij of met elkaar of apart van elkaar afhankelijk van je eigen budget. laat me graag snel weten

Beste Edger,

Hoeveel mensen zoek je nog?
Ik heb wel zin in weer een beetje zon! :zon02:

hoi george wat gezellig… je wordt dan de tweede maar wij hebben wel nog tijd. eventueel heeft hij voor ons een aangepast programma voor ons. ik kan je de programma mailen als je dat wilt…