6 weekse rondreis Indonesie

Hallo allen,

Ik en mijn vriend zijn een reis aan het maken door Azië en volgende week staan 6 weken Indonesië op het programma :-). We zijn al druk bezig geweest met kijken waar we precies naartoe willen. We beginnen op Java, want hebben de vlucht naar Jakarta al geboekt en 6 weken later vliegen we terug vanaf Bali. We willen nog een eiland aan doen in deze periode. Wie heeft er tips? Welk eiland past goed in de reisroute (vliegen is een optie voor ons) en mogen we niet missen? Het is in sommige delen natuurlijk regenseizoen, dus het liefst niet té nat! Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Ik zou rustig op je gemak van Jakarta naar Bali reizen. Neem ook eens de moeite om plekken te bezoeken waar minder toeristen komen (zie bv. mijn reisverslag). Afhankelijk van hoeveel tijd je over hebt als je op Bali bent, kan je de rest van de route invullen.

Je zou kunnen denken aan een bezoek aan Lombok en de Gili-eilanden, of je kan daarvandaan weer de boot naar Komodo en Flores nemen. Mocht je tijd hebben dan kun je met de boot terug (andere route), of je vliegt vanuit Labuan Bajo.

Gewoon ter plekke regelen dus!

Thanks voor je reactie, daar zaten we al aan te denken!

Via Wereldwijzer app

Reclame maken voor je eigen toko ?? je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.