6 maanden Java

Beste Mensen,

Ik ben danny, 26 jaar oud ICT deskundige.
Ik ga einddecember naar indonesie toe. Ik wil vooral zakelijks verdergaan in de IT. Ik heb 1 jaar gewerkt als leraar ICT in jakarta . Hiernaast maakt ik websites voor nederlanders en ben met 2 eigen internet projecten bezig.

Ik ga nu weer terug met een bussiness visum voor ongeveer 6 maanden.
Ik zou het leuk vinden met op z’n minst met iemand kan meevliegen, is gezelliger dan alleen.

Verder heb ik indonesie al aardig verkend, maar ik ben bijv nog niet naar Lombok, Kalimantan en Sumatra geweest. Als er mensen zijn die met me willen samenreizen, zou dat geweldig zijn.

Ik heb een dergelijk een paar maanden geleden geplaatst zonder serieuze reacties. Als dit niet de beste site is voor reispartners, weet iemand een betere?

Ik hoor het graag.

Danny

Tja…het is inderdaad wel een beetje teleurstellend. Je zou juist op dit forum wel reacties verwachten…

Heb je al eens geprobeerd op het forum van lonely planet, thorn tree??

Je kunt ook eens proberen via www.indahnesia.com

Ik ken iemand die op Bali een webdesign bureau runt :nod:.

Ik hoop dat je succes hebt op de andere forums.

Iris

hehe

Ik vlieg eind februari naar Jakarta. Waar zit je nu precies? Ik ben van plan om over Java (Bandung, Jogya, Sulawesi en Surabaya) te reizen richting Bali, Lombek (Gili eilanden, Komodo)
Misschien kunnen we ergens ontmoeten.

Hoi Liesssssje,

Sulawesi ligt normaal gesproken niet op de route over Java. Het is een heel ander eiland. Buiten dat is 4 weken wel krap voor Java, Bali, Lombok, Gili’s en Komodo. Met het reizen ben je in Indonesië meestal best veel tijd “kwijt” (tussen aanhalingstekens, want da’s op zich vaak al genoeg belevenis). Maar goed, als je alles op eigen houtje doet, kun je ter plekke je plan nog even aanpassen indien nodig.

Ach ik bedoel ook niet Sulawesi, ik bedoel Surabaya… Ik was me over Sulawesi aan het inlezen vandaar… Was ook niet van plan om richting Sulawesi te gaan, maar las dat je vanaf Surabaya met de de boot richting sulawesi kan.

En als je nog even naar Oost Java wilt (b.v.Kalibaru e.o.) bezoek dan eens onze site www.rumahsenang.com