6-8 weken ZO-Azië in juli-augustus.Wie gaat er mee?

Hoi! Ik ben Kim, 25 jaar en net afgestudeerd. Voor ik me in het werkleven stort wil ik een stukje ZO-Azië verkennen. Het plan: backpack opzwengelen en 6 tot 8 weken rondtrekken in de maanden juli en augustus. De reisroute is nog in te vullen: India, Thailand, Cambodja, Vietnam, Maleisie; ik moet het allemaal ooit nog eens zien. Ik ben op zoek naar een gezellig reisgenootje die deze weken met mij wat Aziatische cultuur wil happen en avonturen wil beleven. Heb je daar zin in? Stuur me dan een mailtje!

Kim_demaat@hotmail.com

Hoi Kim,
Hier een berichtje van een naamgenoot; ik heb in juli/augustus een groepsreis (met veel eigen vrijheid) naar Laos,Vietnam en Cambodja geboekt. Ik zou samen met mijn vriend gaan maar nu heb ik daar een punt achter gezet…en ben op zoek naar iemand die in zijn plaats mee wil. Het is een reis van ruim 3 weken, korter dan jouw plan, maar ik zou het leuk vinden om te horen of je belangstelling hebt!
Ik ben 33, heb veel gebackpackt, de keus voor een groepsreis is vanwege het veel kunnen zien in korte tijd.
Stuur me een mailtje als het je wat lijkt!
groeten,
Kim

hai, mag ik weten wat voor groepsreis jij hebt geboekt?
ik ben me namelijk ook even aan het orienteren op groepsreizen omdat deze vaak voordeliger zijn door de grote inkoop etc…
thanks