(origineel bericht op be-more.nl)
53 kilometer!!
Hallo allemaal!
Afgelopen weekend is de 80 van de Langstraat geweest. Na een inspirerende dag bij Be More en een heerlijke lasagna maaltijd was ik om 21:00 klaar voor vertrek. Samen met Dorothee, Janneke, Frank, Bram en mijn moeder vertrok ik en al snel verdeelden we ons in twee groepen.
Na 38 kilometer stopte Janneke ermee en stond ik op flauwvallen, maar na een lekker kopje bouillon bij de EHBO kon ik weer verder. Na een uur!! gewacht te hebben op de blarenbehandeling van Dorothee konden we verder. Na 48 kilometer waren mijn kuiten strak gespannen en besloot ik te gaan stoppen, maar ik wilde graag 50 kilometer halen dus ik heb nog 5 kilometer doorgelopen voordat ik opgehaald werd. Ook Frank is daar gestopt en Bram en Dorothee zijn samen doorgegaan. Na 67, 5 kilometer is Bram ook gestopt en de enige die eigenlijk pas op de laatste dag besloot mee te doen loopt gewoon de 80 kilometer!! Top!!
Ik baalde dat ik het niet heb uit kunnen lopen, maar 53 kilometer is voor mij een topprestatie! Dus toch wel een beetje trots!
Iedereen die heeft aangegeven te sponsoren mag het geld aan mij afgeven of storten op 170227286 Rabobank tnv L.J.T van Doormaal. Ik zorg dan dat ik het totaalbedrag op de Be More rekening stort. Leuk is dat ik zelf zie waar het geld naar toe gaat en dat ik ook inspraak heb.
Bedankt allemaal voor de vele support smsjes en telefoontjes! Super!