Wie wil[len] samen met mij een weekje skien in januari a.s. ? Vrienden van mijn leeftijd [64] durven het niet meer aan, helaas…:mad: maar ik wel. Ik hou van relaxed skien, dus geen zwarte pistes en off-track, maar wel de rest. Hou van lange dagtochten maken, dat betekent dat het skigebied wat mij betreft groot moet zijn.
Zelf denk ik aan het huren van een betaalbare studio of appartement. Geen luxe toestanden, want we zijn toch de hele dag onderweg, nietwaar?
Ik speel ook bridge…
Ook ik hou van relaxed skien we zouden samen of met meer mensen kunnen gaan. Graag hoor ik van jouw plannen en mogelijkheden. Je kunt me mailen op sydney40plus@gmail.com. Graag ga ik naar Oostenrijk maar Frankrijk mag ook. Wel na 15 januari ivm een verjaardag. Skigroeten van Sydney40plus
Hallo Toddy,
Ben een man van 57, ski sinds 1987 en heerlijk relaxed op de rode pistes, ben vegetarisch en drink geen alcohol maar hou van prettig gezelschap tijdens het skien dus easy going. Ga graag na 15 januari een week naar Oostenrijk maar Frankrijk is ook een optie, wie maar goede ideeen heeft. Mail me maar op sydney40pus@gmail.com. Ik woon overigens in Assen maar met de auto is het midden westen en zuiden van Ned gemakkelijk te bereiken. Ook met een buspendel naar Oostenrijk is goed. Vriendelijke groet, Sydney
Dit klinkt mij als gelijkwaardig aan wat ik zoek.
Ik ben van dezelfde leeftijd en heb altijd tochten geskied in de Dolomiten.
Oneindig mooi gebied.
Heb interesse om kennis te maken en iets te plannen.
Heb ook eigen vervoer.
Geen Frankrijk.
geluk@xs4all.nl
Maryan
Hoi Toddy,
Het lijkt me leuk om te gaan skien met een groepje, voor mij geldt hetzelfde, ik ben 62 jaar en vrouw en gehuwd.
en niemand wil meer skien van mijn leeftijd, terwijl ik er zo van geniet. Ik ben een goede skier.
Wellicht kunnen we iets organiseren
Vriendelijke groet,
July Alkemade
Dit onderwerp is meer dan een jaar oud en aan zijn guest status te zien heeft Toddy ook geen account meer op wereldwijzer.nl. Daarnaast wilde Toddy in januari 2012 op vakantie… dus vermoedelijk is hij al terug.