5 weken India, Nepal of Myanmar, februari - maart 2014

Hoi!
Ik ben mij aan het orienteren op een reis van 5 tot 6 weken naar Azie. Ik ben 27 jaar en ik heb 2 keer eerder een verre reis gemaakt van 5 en 3 maanden, beiden in Latijns Amerika. Ik ben nieuwsgierig geworden naar Azie, maar zou deze trip liever niet volledig in mijn eentje doen. India heeft mijn eerste voorkeur, maar ik zou het fijn vinden om te intensiteit en de (cultuur)shock te delen met een andere reizigiger.
Wie is er ook van plan naar deze regionen te trekken?

Ik heb nog niets geboekt, maar ik moet de data binnenkort wel vast gaan leggen ivm werk.
Als ik reis ga ik graag op zoek naar de cultuur van het land, ik praat graag met de locals! Minder fan ben ik van ellenlange trekkings (een dag of 2 / 3 maximaal!)

Groetjes!

Hoi!!
Mijn naam is Carmen en ik ben 21 jaar, wel ietsje jonger dan jij. Afgestudeerd SPH’er en ga vanaf 10 maart voor 3 weken naar Nepal! Van plan om Chitwan te bezoeken en een 5 daagse middelzware trekking te doen naar Poon Hill! Verder staan Kathmandu en Pokhara ook nog op de planning en voor de rest zie ik het wel!! Ben jij nog van plan om naar Nepal te gaan dan hoor ik dat graag, altijd handig om te weten of er nog meer mensen ‘in de buurt’ zijn!!

Groetjes Carmen

Hoi hoi!

Ik heb inmiddels geboekt. Ik zal 24 januari vertrekken naar! Nepal ga ik een andere keer doen, lijkt me wel heel erg tof.
Veel plezier in Nepal!