Half december zal ik voor vijf maanden vertrekken naar (vermoedelijk) de Franse Alpen. De laatste keer dat ik voor langere tijd naar het buitenland vertrok was ik een eigenwijze puber die naar Disney vluchtte. Deze keer wil ik het allemaal wat beter voorbereiden en kan ik wel wat hulp gebruiken.
Wie kan me adviseren over:
verzekeringen
basisverzekering
eventuele lopende betalingen
en andere zaken.
Voor veel dingen kan ik natuurlijk terecht bij diverse instanties, maar ervarings-adviezen zijn me ook heel wat waard.
Mochten er nog G.O.'s zijn die deze winter ook gaan en dit lezen…
Yep…vijf maanden in een vakantiedorp aan de slag. En ik heb wel één dag vrij op een hele werkweek! Hahahahah…ach ik ga om te werken niet om vakantie te vieren.
Ik zal jullie op de hoogte houden, maar op het moment weet ik nog helemaal niets.
Ik ga waarschijnlijk ook komende winter meerdere maanden voor club med werken in Frankrijk. Afgelopen week had ik een selectiedag in Amsterdam. Was jij er toen dan toevallig ook?
Wat leuk! Mijn selectiedag was begin oktober in het Ibis hotel in Badhoevedorp, dus vorige week was ik er niet weer.
Wat vond jij van de dag? Ook zo vreselijk vermoeiend? Ik had het geluk dat het een gezellige groep was met mensen die er allemaal zin in hadden, dus we hadden genoeg te kletsen tussendoor.
Voor wat voor functie heb je gesolliciteerd? Ik ben aangenomen als Animateur Mini Club en zal naar Aime La Plagne worden gestuurd. Mijn laatste werkdag staat al vast en ik ben behoorlijk aan het aftellen
Ik had ook de selectiedag in het Ibis Hotel.
Ik vond de dag wel ok. De informatie ging een beetje traag waardoor ik wat vermoeid werd. Ik had ook al om 1400 mijn sollicitatiegesprek dus opzich was ik wel weer snel opweg naar huis.
Ik heb ook gesolliciteerd voor Animateur des Enfants. Supermooi dat jij al weet dat je gaat enzo. Ik zit echt vol spanning te wachten. Kreeg jij ook na 2 weken bericht of je aangemomen was en dan daarna nog een telefoontje ofzo?
Mmm, net telefoontje gekregen. Ik ga werken van 14 december tot 7 januari ook in Aime La Plagne als Kinder Animateur
Das grappig, dan worden we collega’s
Misschien kunnen we samen erheen reizen ofzo?
Van harte dat je ook bent aangenomen! En ook nog wel in Aime La Plagne. Lachen, joh!
Ik vertrek dinsdag 13 december om 6.56 uur met de Thalys vanuit Amsterdam. Dan ben ik om 11.00 uur in Parijs
Maar dan ben ik er nog niet want:
…de rest van de reis gaat als volgt
Paris Nord -> Paris Lyon (metro, kaartje kopen in de Thalys)
Paris Lyon -> Aix-les-Bains (met de TGV van 13.14 uur)
Aix-les-Bains -> Aime La Plagne (bus)
Waar stap jij op? In Belgie stapt Eline op. Zij komt ook in Aime La Plagne werken en heeft al ervaring als G.O.
Heb je ook messenger? Dan kunnen we elkaar een beetje leren kennen van te voren. Ik ben te vinden op: [EMAIL=“missfluo@hotmail.com”]missfluo@hotmail.com
les arcs is ook niet zo rlxd als je let op het uitgaan je kan beter naar vallandry komen:P:D
naar jimmy’s is een nederlands tentje zitten alleen maar nlers en is altijd gezellig