Ik ga al sinds jongs af aan altijd op vakantie met club med,ik ben nu afgesturdeerd aan de hogere hotelschool en zou graag een paar maanden als G.O. werken. Ik heb gesoliciteerd via www.clubmedjobs.nl 2 weken geleden, en nog steeds niets gehoord. Heeft een van jullie ervaring met club med? Duurde het bij jullie ook zolang voordat er een reactie kwam op de solicitatie? Verder nog leuke ( of minder leuke ) ervaringen met Club Med?
Hm heb ook al gesolliciteerd bij clubmed. Ze laten wel iets weten, hangt natuurlijk af voor welke functie je solliciteert…Je moet wel goed frans kunnen want anders kan je het al vergeten haha.
Ik heb gewerkt voor intersoc, en daar ben ik zeer tevreden van. Goeie betaling, niet te hard werken + nog verlof wat wilt een mens nog meer?:d
Alvast veel succes nog met te solliciteren
Grtz
Frans zit wel oke, ( frans 1 t/m 6 op hogere hotelschool ), heb gesoliciteerd op 3 verschillende functies ( zeilen, receptie en PR ). Het is alleen voor de zomer, hoe snel reageerde ze bij jou?
Ik solliciteerde natuurlijk via belgie. Ik denk goei ±3 weken, (telefonisch gesprek gehad)
Maar ik heb er niet voor gewerkt, omdat intersoc toch wel beter voordelen had…Club med betaald minder goed haha, maar ze zullen wel iets laten weten wees gerust. Je hebt een diploma hotelschool dus dat is al +++ voor hun
Hoi,
Ik ga begin april werken voor Club Med in Tunesie! Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik bericht kreeg en op sollicitatie mocht komen. Volgens mij was er iets mis met hun site. Of wachten ze met reageren totdat ze een grote groep sollicitanten hebben.
Je kunt misschien het beste (in het Frans) een sollicitatie sturen:
[EMAIL=“cmcae.recrutement@clubmed.com”]cmcae.recrutement@clubmed.com
Als je moeite hebt met Frans, dan kan de volgende site helpen: http://babelfish.yahoo.com/
Heel veel succes!! En misschien tot in Tunesië. tesslaatje.hyves.net