Wie heeft er ervaringen met het werken bij Club Med of Club Robinson en heeft tips voor mij? Ik wil deze zomer namelijk voor één van beide organisaties gaan werken en ben op zoek naar meer informatie.
Hai! Ik werk voor club med als mini club ( kinderen ) G.O. en ik kan het zeker aanraden. Het is een frans bedrijf wat inhoudt dat het fijn is als je basiskennis frans hebt, of graag wil leren want de voertaal onder het management ( en een aantal G.O s is frans ) verder moet je tegen hard werken en weinig slaap kunnen ( ook vanwege de vele feestjes en andere leuke dingen die je met elkaar doet ! ) Voor een aantal maanden in de zomer of winter naar een clubdorp is fantastisch, je werkt met mensen van over de hele wereld van rond je eigen leeftijd. En dit alles natuurlijk in de zon of sneeuw. Iedereen die in een clubdorp werkt kan s avonds meedoen met de shows,daar moet natuurlijk voor gerepeteerd worden en dit gebeurt meestal na 0.00 uur als de gasten naar de disco of naar bed zijn. Het is idd zo dat dat afgaat van je slaaptijd maar als je met een leuke groep samenbent is dat niet zo’n probleem. Je danst ook samen elke avond de crazy signs ( DE clubmed dansjes ) en zorgt gewoon in het algemeen dat de gasten het naar hun zin hebben, overal, altijd.
Als je besluit het te gaan doen ( ik raad het zeker aan, je leert heel erg veel over andere culturen, de franse ( en evt. taal van het land waar je bent )taal, je hebt binnen een mum van tijd veel internationale vrienden en omdat je zoveel met elkaar omgaat maak je de meest bizarre avonden/feestjes mee :yes: !! )