Club Med Tunesie

Hoi allemaal,
Van 29 juli tot en met 12 augustus zou ik op vakantie gaan met een vriendin naar tunesie van club med. zij kan echter op het laatste moment niet, wegen s problemen met haar kind. Weer een andere vriendin die nog studeerd vindt t te duur. Iedereen lijkt zijn vakantie al geboekt te hebben of gaat met haar vriend op vakantie. En terrecht. Maar mijn relatie is voorbij dus ik ben ongebonden en hou van zee en strand en sporten, maar ook genieten, feesten en dansen.Kijk maar op de site van club med en je begrijpt wat ik bedoel. Alles wat je zou willen doen is er.Daarnaast heerlijk eten , veel mensen van 18 jaar en ouder internationaal. Lijkt mij enorm gezellig. Wie gaat ermee? Zelf ben ik 28 jaar en werk in het ziekenhuis en ben dus gebonden aan deze tijd omdat de roosters met alle diensten al vast liggen. Laat maar weten! Groetjes Quirine

Hey Quirine, ik zit er zelf over te denken om rond die tijd met Club Med naar Tunesië te gaan. Heb jij toevallig al ervaring met Club Med? Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het toch ook wel een beetje eng om daar alleen heen te gaan, al is het wel een dorp speciaal voor mensen die alleen op met een groepje op vakantie gaan, voor zover ik begrepen heb.
Ik ben zelf trouwens 21, einde juli 22 en ik studeer nog.
Groetjes Femke

Ik heb je mailtje gelezen maar wist niet precies op welk adres ik je terug moest mailen dus ik reageer hier maar gewoon weer. Ik zit op de pabo en begin volgend jaar aan mn laatste jaar.
Je gaat zelf dus twee weken? Ik ben van plan een week te gaan maar ik heb misschien zelf al iemand gevonden om samen mee te reizen, dus je moet denk ik toch nog even verder zoeken, sorry. Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken en als ik ga dan zie ik je daar vast nog wel! In ieder geval alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Groetjes Femke