5 maanden Australië 1 maand Nieuw Zeeland

Met wie?

Ik ben Marjan en ben afgestudeerd aan de Pabo. Ik zie het echter niet zitten om nu al voor de klas te staan. Vorig jaar ben ik 3 maanden naar Zuid-Afrika geweest. Dit was een wereld ervaring en nu wil ik meer…veel meer… Australië en Nieuw Zeeland trekken me al erg lang en nu is het moment dat ik kan gaan!

Wanneer?

Ik moet natuurlijk geld verdienen om in ieder geval een buffer te hebben. De planning is om in jan. 2009 te vertrekken.

Al een plan?

Ik zou graag begin 2009 willen vertrekken voor ongeveer een half jaar. In principe wil ik de oostkust vrij snel doen en veel werken. Daarna zou ik graag voor 2 maand met de auto langs de Westkust willen. Met als afsluiting een maand NieuwZeeland. Of ik daar ga werken of vakantie ga houden is nog de vraag.

Waarom een reisgenoot?

Dit alles zou ik graag willen ondernemen met iemand. Man/vrouw maakt niet uit. Ik ben een prater en moet mijn verhalen kwijt kunnen. Heb je humor en hou je van avontuur…waar wacht je op :slight_smile:

Groetjes Marjan

Hoi Marjan,

Zelf studeer ik dit jaar ook af aan de pabo. Grappig!

Ik ben ook van plan om naar Australië en Nieuw-Zeeland te gaan. Alleen wil ik eigenlijk al november 2008 ongeveer weg.
Staat het voor jou al vast om in januari 2009 te vertrekken?

Hoop wat van je te horen,

Stephanie