Nou direct mijn eerste bericht dan maar. Eind juni vertrek ik naar Durban om allereerst 4 weken vrijwilligerswerk te doen. In de weekenden gaan we sowieso ook dingen verkennen in de buurt. Na deze 4 weken willen we ook 4 weken rondtrekken door Afrika en het liefst richting Kaapstad (Dit lijkt ons een geweldige stad). We hebben alleen een vliegticket al geboekt, we landen in Durban en we vertrekken de terugweg ook weer in Durban.
Dit betekend dus als we 4 weken de tijd nemen om naar Kaapstad te gaan we eerst weer terug naar Durban moeten.
Heeft iemand suggesties wat de beste opties voor ons zijn?
We kunnen in twee weken naar Kaapstad rijden, en in twee weken terug (En ondertussen alle bezienswaardigheden bekijken die we tegenkomen en eventueel iets uitwijken van de route) maar is dit het waard? Of is het beter dat we met de bazbus of gewoon openbaar vervoer gaan?
We weten namelijk niet of we het allemaal wel redden met die 4 weken?
Hoi Caatje
Wat een weelde als je in het mooiste deel van Z.A. bent en niet weet wat je kan doen. Ik zou niet meer terug naar Durban gaan maar proberen mijn ticket om te boeken van uit cape town via jo’burg naar huis, of een ticket te kopen hiervoor ben je ongeveer 800 rand kwijt. Als ik de benzine tel is vliegen goedkoper. Van durban zou ik naar port elizabeth gaan en dan langs de zuidkust in 3 weken naar cape town kuieren. In en om Cape town een dag of 5 verblijven en 2 dagen voor de omgeving. Als je meer wilt weten laat het dan even horen Jan
Ik heb al geprobeerd om de ticket om te boeken maar dit is helaas niet mogelijk. Wat bedoel je met een ticket kopen dan? We vliegen namelijk de terugweg van Durban naar Kaapstad en dan richting Engeland.
En… we waren van plan van Durban naar Kaapstad te reizen, en daarna moeten we dus weer terug naar Durben (Vliegtuig), ja het is een beetje vaag en ook jammer dat we er niet eerder aan gedacht hebben.
Wat ik bedoelde met een ticket kopen je moet altijd van een internationaal vliegveld naar europa toe Cape Town of Jo’burg. Waarom probeer je niet je ticket in Cape Town om te boeken naar Londen Ik neem aan dat je met B.A. vliegt. B.A . is in Cape town te beiken 0027-21-9369000. groetjes Jan