4 weken Noord India & Nepal haalbaar?

Ik vertrek 13 juli samen met een vriendin voor 4 weken naar India, we komen aan in Delhi en vertrekken daar weer op 13 augustus.

We hebben een al een beetje uitgezocht waar we heen willen en een route samengesteld, maar als ik hier de verhalen zo lees over de reis die anderen in 4 weken hebben gedaan lijkt ons plan onmogelijk!

De route:

Delhi (daar niet te lang blijven)
Jaipur
Jodhpur
Jaisalmer (daar willen we een kamelentrek doen)

En dan vanaf hier komt de moeilijke constructie:

Vanuit Jaisalmer willen we naar Agra (dat moet dan via Jodhpur of Jaipur)
Varanassi
Kathmandu
Pokhara

En van daaruit naar Dharamsala/McLeod Ganj
en weer terug naar Delhi

Nu moet ik erbij zeggen dat we snelle reizigers zijn en niet te lang op een plek willen blijven hangen meestal, en dat we het reizen met treinen/bussen meestal goed trekken.
Maargoed we zitten wel in de moessontijd en in een land waarbij je geen strak reisschema moet hebben.

Heeft iemand enig idee of dit haalbaar is, of zijn er plaatsen die we echt niet mogen missen en plaatsen waar we eigenlijk niet heen hoeven?

Je plannen zijn redelijk “ambitieus”. Zou het zelf wat rustiger aan doen (als de route al haalbaar is, want het zijn behoorlijke afstanden).

Zou het dan zelf zo doen:
Delhi - Jaisalmer - Jodhpur - Jaipur - Agra - Varanasi - Kathmandu - Pokahara

Weet niet hoe lang een kamelentocht wil doen, maar zou je ook van Bikaner naar Jailsalmer kunnen met/op een kameel. Dit is een tocht van 2/3 dagen.

Suc6 met plannen.
Klaas