Hallo,
Ik ben op zoek naar een of meerdere reispartners die net als ikzelf eens wat meer willen zien dan dat kikkerland. Ik ben 29 jaar en ben al een aantal jaren een het werk. De planning was om mijn huis te verkopen, baan opzeggen en een wereldreis te maken van minimaal 1 jaar. Totale vrijheid en ‘the hell’ wat betreft Nederland. Ondertussen heb ik een leuk aanbod gekregen en dat betekent dat ik i.p.v. mijn baan opzeggen een sabattical krijg van 4 maanden na de zomer [zelf wil ik liefst rond sept/okt 2004 vertrekken, maar dat is bespreekbaar].
Het liefst wil ik ALLES zien en dat was eerst ook mogelijk met die totale vrijheid. Nu zal ik moeten kiezen. Moeilijk… Australie en Nieuw Zeeland lijken me geweldig. Maar Azie en Midden- en Zuid Amerika ook. BUMMER!!!
Wou eerst alleen reizen om geen verplichtigen te hebben, maar volgens mij is samenreizen met goede afspraken en respect voor elkaars plannen ook goed te doen nietwaar?
Dus, ben jij net als ik iemand die voor alles in is, alles wil meemaken als het maar avontuurlijk is, mail me dan. Ik wil graag veel zien beleven en mensen ontmoeten. Low Budget geen probleem maar afentoe jezelf verwennen moet ook kunnen.
Verder hou ik van een goed gesprek, lekker eten, natafelen en ‘ouw-hoeren’. Natuur, cultuur, [water/extreme]sports, op stap?..Allemaal te gek, mits in goed evenwicht.
Dus dit ben ik [in het kort :-)]. En jij???
Mzzl
Dewi