Na jarenlang te hebben verbleven in Club Sun 'n Sand in Kikambala nu de knoop doorgehakt en een vakantie geboekt in Reef hotel.
Sun Sand is nog aan het verbouwen of is gesloten, kortom wie ik ook bel of mail ik wordt er geen snars wijzer van.
“Ik mag dus weer” 4 maart en ik ben heel benieuwd hoe Reef hotel en de omgeving is.
Vond Kikambala wel heel leuk om te struinen en doorheen te lopen en hoop dat er in de omgeving van Reef hotel ook zo iets is. Vind het nl. prettig om gewoon m’n ding te doen in de omgeving.
Ga met open visier heen en ik zal het beleven.
Heb er heel veel zin in.
Ik ben heel benieuwd hoe het nu is in het Reef Hotel. Wij zijn er 4 jaar geleden ook geweest en hebben het er prima gehad. Tegenover het hotel is een lokale “kroeg” waar wij aan het eind van elke dag wat (een Tusker) gingen drinken. Wij hebben daar erg veel leuke Kenianen leren kennen waar we bijzondere gesprekken mee gevoerd hebben en met wie wij liedjes uitwisselden…
Schrijf je ervaringen voor ons op…
Veel plezier en geniet ervan!!
In september ben ik in het Reef hotel geweest en ik vond het geweldig! Goed verzorgd, aardige mensen en een mooie kamer. Het liefst zou ik er dit jaar weer heen willen gaan.
Veel plezier in maart!!
Hoi Tahne en Winnefried,
**@Tahne: **Dank je wel voor je reactie. Heb nog wat vraagjes.
Ik heb een kamer met tuinzicht geboekt. Op de site van Arke en andere die het hotel in het pakket hebben lees ik tegenstrijdige berichten. Kluisje in de kamer of kluisje bij de receptie.
Heb je ook ervaring met Wifi in het hotel?
In Sun N’Sand kreeg ik elke dag een flesje water in de koelkast. Is dat in Reef ook zo? Uit de kamer beschrijving kan ik niets vinden over een koelkastje op de kamer.
Alvast bedankt voor je eventuele antwoorden.
**@Winnefried,**Dat locale kroegje spreekt mij wel aan. Inderdaad lekker aan het eind van de dag een lokale krant lezen, tusker drinken en een praatje maken met de mensen. Dat vond ik ook zo leuk in Kikambala.
Ik laat zeker mijn ervaring weten hier op het forum.
Groet,
Tremma