Ik ben een meisje van 17 (als ik ga reizen ben ik 18) en ik zoek een reisgenoot om samen mee naar Peru, Bolivia, Argentinië en nog meer landen daar in de buurt te gaan. Het plan is: in december weg, daar een cursus spaans volgen en daarna 4 maanden backpacken om ong in maart/april weer terug te komen! Laat maar weten!
Hallo, ik ben ook een meisje van 17, dan ook 18 en mijn idee was ongeveer hetzelfde! Alleen hoe wou je dit gaan doen Met binnenlandse vluchten oversteken?
Heb je al iets geregeld, want daar hangt denk ik wel een prijs kaartje aan…
Groetjes
J.T
Oke wat leuk! Ook met cursus spaans erbij? Ik zit vooral te denken aan busreizen om van plek naar plek te gaan. Ik moet idd eerst veel geld sparen! Ben van plan om eerst ergens full time te werken en dan dus in december weg
Ik ben Liesbeth, ben nu 18 en ben dan 19…
Ik wil in november in zuid en midden amerika gaan reizen…
misschien kunnen we elkaar ergens daar zien!
hebben jullie al verdere plannen?
Ik ben ook een meisje van 17, bijna 18 en zit er over te denken om in januari/februari/maart/april 2013 een reis van 2 a 3 maanden te maken door Zuid Amerika.
Ik wil ook eerst graag een cursus spaans volgen om vervolgens te gaan reizen…
Maar nu had ik deze reizen gezien:
deze sprak mij eigenlijk nog meer aan omdat je meerdere landen bezoekt en meer verschillende activiteiten gaat doen.
Ik wil waarschijnlijk de laatst genoemde reis gaan maken, of ik daarna nog wil doorreizen weet ik nog niet…
Mischien heb je hier iets aan.
Ohja, deze sites zijn in het Engels, maar ze hebben nu ook een NL site, maar daar staan deze reizen nog niet op, ze kunnen wel geboekt worden door Nederlanders.
Ik ben Nicole, 24 jaar. In september dit jaar begin ik aan mijn wereldreis van 1 jaar. De laatste 3 maanden, vanaf 1 juli tot ongeveer 20 september 2013 ben ik in m/z Amerika. Ik vlieg naar Santiago (Chili) en eindig in Buenos Aires. Ik wil dan vanaf Chili naar boven reizen en dan weer terug via Argentinie. Voor deze periode zoek ik nog een reisgenootje.
Ik weet dat het nog lang duurt maar misschien is er iemand die ook die periode daarnaar toe wilt?