Hee Hallo,
Ik vertrek 10 november met een vriendin voor 4,5 week naar India en Nepal. We komen aan in Delhi en willen dan eerst India doen. Het plan is om met de trein eerst naar Agra dan Jaipur dan Jodphur en dan terug naar Delhi. Vanuit Delhi naar Varanasi vliegen en dan na ongeveer 14 dagen nog voor 2,5 week naar Nepal te vertrekken vanuit Varanasi.
We dachten er dan aan met de bus naar Pokhara te gaan en dan daar trekking bij jomsom te doen ong 10 dagen daarna naar Chitwan en dan naar Katmandu evt nog een kleine trekking.
Ik lees nu ook over de Langtang trekking bij Katmandu die moet ook heel mooi zijn… Waar moeten we voor kiezen??
Omdat we begin december aankomen in Nepal is mijn vraag is het beter de reis om te draaien ivm sneeuw? We vliegen ook terug vanuit Delhi…Dus eerst Nepal dan India…
Iemand ook nog een tip over de trip van Varanasi naar Nepal…trein-bus of vliegen via Delhi?
Als we voor Jomsom kiezen moeten we vliegen…weet iemand een maatschappij waar we een goedkoop ticket kunnen boeken?
Veel vragen…We zijn heel blij met tips-advies van jullie over onze route en keuzes!! Alvast bedankt!
Groetjes Eef