3de week isiaiah

(origineel bericht op be-more.nl)

3de week isiaiah

het is alweer mijn 3de week hier…de tijd vliegt!

afgelopen weekend hebben we 4 van de big five gezien…de olifant, neushoorn, buffel en de leeuw … het was een geweldig weekend en we hebben veel dieren van dichtbij kunnen meemaken. de leeuwen liepen voor en naast onze auto net zoals de giraffe. de omgeving en de natuur was prachtig en we hebben zoveel dieren gezien…zoals krokodillen, apen, zebra, heel veel verschillende soorten vogels en nog veel meer dieren. al bij al, een prachtig weekend en erg mooi om te zien hoe de dieren in het wild leven.

gister (maandag) op pad geweest voor kinderbedjes…in alle babywinkels hebben ze van alle baby spullen alle soorten en maten…maar gewoon babybedjes waren bijna niet te vinden. althans niet die aan de eisen voldeden (gewoon een klein recht bedje waarvan de zijkanten niet omlaag kunnen). uiteindelijk wel nieuwe aankleedkussen, gordijnen en figuurtjes van winnie the pooh voor op de muur gekocht. glynnis heeft graag alles in het teken van winnie the pooh…omdat het een familie is van allerlei verschillende soorten dieren maar toch allemaal 1 grote familie samen is. verder samen met sanne (1 van de andere vrijwilligers) ook nog even koffie gedronken en een muffin gehaald in de coffeeshop van glynnis en verder de auntis met de schoonmaak geholpen etc.

vandaag hebben we de speelkamer schoongemaakt en waren er nieuwe bedden en matrassen voor grote kinderen gebracht. alle andere bedden moesten alleen nog uit elkaar geschroeft worden…dus ja hoor…daar ging ik, het bed uit elkaar schroeven (terwijl ik dat helemaal nog nooit had gedaan haha). maar uiteindelijk met zijn allen, is het helemaal goed gekomen.

aankomend weekend ga ik niet naar wild coast, dit kon niet door gaan ivm te weinig aanmeldingen dus ik ga aankomend weekend naar drakensbergen en lesotho…een weekend logeren bij de lokale bevolking, veel van de natuur en omgeving zien en …een weekend zonder electriciteit en stromend water. ben benieuwd!

ik zal proberen donderdag avond weer even een paar foto’s te plaatsen.

liefs, vanuit south africa.

(origineel bericht op be-more.nl)