333travel

Via 333travel.nl wil ik een ticket naar Denpasar boeken. Omdat tot aan de laatste pagina alleen tijden en maatschappij staan en geen vluchtnummer heb ik enige twijfel over de betrouwbaarheid van deze site. Heeft iemand ervaring met het boeken via 333travel.
Weet iemand eventueel een duitse site met goedkope tickets naar Denpasar?

Al http://www.gefundenesfliegen.de/ geprobeerd?

Op Nederlandse sites als www.vliegwinkel.nl en www.cheaptickets.nl kun je ook tickets naar Bali vinden met vertrek vanaf diverse Nederlandse, Duitse en Belgische luchthavens.

Ik snap niet wat je bedoelt ik boek al jaren by 333travel ze zyn ANVR en sgr lid en hebben de goedkoopste pryzen naar Bali ik denk wel dat je goedekeuze moet intikken succes

Hallo Merel ,
Wij zijn al 2 maal met 333Travel via Thailand naar Bali geweest en hebben in die 8 weken geen enkele aanmerking op 333 Travel gehad zijn er bijzonder over tevreden gaan 10 Januari weer met 333travel voor 7 weken naar Bali !!!:vak02::vak02::zon02::chin:
Groetjes en een prettige vakantie MARTINEZ

1 like

Ook wij hebben eerder met 333travel gereisd .
Ik kan niet anders zeggen dan fantastisch je hoeft ze maar te bellen als je andere wensen hebt dan aangegeven en ze doen echt hun best voor je .

Gr Jos

1 like