Iemand ervaringen met 333travel

Hallo iedereen,

Ik wilde even vragen of 333travel een beetje goed is weet van veel dat ze er via boeken gewoon losse tickets.
Maar is het ook daadwerkelijk goed? iemand ooit problemen er mee gehad?
Alvast bedankt!!:dag:

Hallo ik ben augusta en wij reizen altijd met 333 trafel bevalt ons zeer goed nooit probemen gehad wij doen dit nu ongeveer 6 jaar. Dus aan te raden

Je kan je Thailand-reis (of vluchten) ook via mij vast leggen. Wij werken ook samen met een Nederlandse agent in Thailand (www.BezoekThailand.nl)
Voor vluchten kan je mailen naar [EMAIL=“dave@vliegtarieven.nl”]dave@vliegtarieven.nl

Hallo,

Ik boek al tien jaar via 333travel, nooit een probleem gehad, ook de vestiging in Eastin Hotel BKK helpt je prima als je gewoon een losse vraag hebt (Dus niet eentje waarbij wat te verkopen valt). Keurmerk GOED zou ik zeggen. Ik betaal voor een ticket via EVA 925 euro
in een Boeing 777, vrienden en vriendinnen van mij hebben op dezelfde datum 1150 euro
betaald. Dus duur zijn ze ook niet.

Hans.

Goede morgen.

Boek nu ongeveer 3 jaar mijn tickets bij 333-travel en ik moet zeggen dat ik nooit een probleem heb gehad.
Altijd een zeer goede afhandeling.

•      e-ticket altijd op tijd binnen

•      vragen via e-mail of telefonisch perfect afgehandeld

•      ticket prijzen zijn redelijker dan bij andere aanbieders

Dus voor mij boek ik bij 333-travel.
:chin:

Hoi Jarcje,

Heb anderhalf jaar geleden via 333travel een ticket Bangkok met 1 hotelovernachting geboekt en dat is me prima bevallen.
Het Eastin Hotel was heerlijk om even bij te komen van de vlucht en de eerste indrukken van Thailand in je op te nemen en nog een laatste keer te genieten van een warme douche/bad en een zacht bed.

Succes ermee en vooral véél plezier!!!

Je kunt je vluchten ook via mij boeken, ik ben zeker goedkoper dan de bedragen die hierboven genoemd worden. Ook dave.
Ik vraag me af of dit een commercieel forum is. Graag wil ik objectieve informatie en ik geloof daar al minder in als forum deelnemers hun ‘waar’ aanprijzen.
Ik boek meestal via www.mobissimo.com en dan kom ik voor een ticket rond de kerst (13-31 december) uit op zo’n € 850 all in (DUS - BKK)

Maar wie prijst er hier iets aan dan ? Dat zie ik nl niet terug in dit topic…
Zelf geef ik hier alleen aan dat er ook de mogelijkheid is om vluchten en landarrangement via mij vast te leggen.
De andere forumleden geven slechts hun ervaring met 333 Travel.

Hallo dave
Je hebt gelijk, je prijst niet aan. Maar wat ik bedoel: ik vind het merkwaardig dat Forumleden via een forumdeelnemer een reis kunnen laten vastleggen. Ik ben lid van zo’n vier (vooral) fietsforums en daar komt dat niet voor of wordt het expliciet in de voorwaarden verboden. Of je er al of niet - direct of indirect - aan verdient het is belangenverstrengeling waar je niet aan mee zou moeten WILLEN doen.
Maar misschien moet ik het gewoon zien als een vriendendienst … tsja en wie kan daar iets op tegen hebben?
Vriendelijke groet, Arie

Hoi Arie,

Bedankt voor je bericht terug.

Thailand is een hobby van me waarmee ik naast m’n normale werk in de reiswereld ook thuis dagelijks mee bezig ben, o.a. als beheerder van het Thailand-forum hier, maar ook met bijv. een aantal linkpagina’s.
Dat ik daarnaast dus ook in de reiswereld werk en reizen naar Thailand kan organiseren, zou je idd als belangenverstrengeling kunnen zien, maar het is zeker niet mijn intentie om forumleden bij mij te laten boeken.
Ik vind het alleen erg leuk om mensen die nog nooit of niet zo vaak in Thailand geweest zijn te helpen met hun reis en de route die ze willen volgen.
Daarnaast kan ik dus (indien gewenst) hotels e.d. in Thailand boeken.

Als forumleden hier geen interesse in hebben of via bijv 333 Travel boeken (wat ik overigens zelf een prima organisatie vind), maakt mij dit niet uit.

Ook in dat geval kunnen mensen me een mailtje sturen voor informatie of bijv hulp bij het samenstellen van hun reis.

Mvg,

Dave

Bedankt dave,
Dit maakt jouw positie en insteek op het forum voor mij duidelijker. Zoals je zegt kan iedereen die dat wil naar vrije keuze gebruik van maken van je diensten - of niet.
Waar ik altijd bang voor ben is dat het een (werk, andere belangen
) in de praktijk vaak moeilijk van het andere te scheiden is (vandaar ‘mogelijke belangenverstrengeling’).
Maar als volkomen transparant is hoe de vork in de steel steekt (jouw rol in dit forum) heb ik daar natuurlijk weinig problemen mee.
Dank dus voor duidelijke uitleg … en voor alles wat je op en voor de site doet!!!
Arie

Hoi Jarce ik boek mijn tickets en evt hotels al ruim 4 jaar bij 333 travel.
En ik ben daar zeer tevreden over. De service is goed de dames zijn vriendelijk,en niet onbelangrijk ze weten waar ze over spreken. En ook fijn de koffie staat alijd klaar.
Ik ga gemiddeld 3 maal per jaar, en hoef bij hun ook geen reserveringskosten te betalen.Klein gebaar en mooi meegenomen. mijn ervaring is dus goed.
Mvg Leon

***Hoi, ***
Wij reizen al 4 jaar met 333 travel, nooit problemen gehad, alles was pima in orde, een echte aanrader.
Binnenlandse vluchten in Azie boeken we altijd zelf via het internet ( Asia Air) prima maatschappij, nooit problemen gehad.

Gr,
Yvette…

Het kan nooit kwaad om even te shoppen omtrent de huidige prijzen van vliegtickets(tax++++) en zo, wel altijd checken of men aangesloten is bij de branche, wat het is bij 333 of thailandtravel etc. dat ze altijd adverteren met de promotickets van EVA of CHINA airlines en zodra je wilt gaan boeken vallen de tickets toch meestal wat duurder uit omdat de promotickets er niet meer zijn,boek zelf meestal bij een klein reisagentschapje te zeeland en zowaar kan die nog wel zo een promoticket regelen.

We hebben afgelopen jaar de reis naar Thailand via 333 travel gedaan, en echt super tevreden! Volledig met informatie, papieren op tijd in huis, vragen worden keurig beantwoord en alles perfect geregeld in Thailand. Excursies allemaal goed bevallen, goede gidsen, transfers allemaal keurig op tijd.
Mocht je zelf willen zoeken, succes! Maar met de reis ‘A Taste of Thailand Phuket - Bangkok’ die 333 travel aanbiedt hoef je echt niet verder te zoeken.

Gr Robert