30+reismaatjes (vrouw)

‘Travelling is the only thing you buy that makes you richer’…

Ik doe het echter veel te weinig! Wie houdt er ook van landen/plaatsen (zowel stedentripjes als verre reizen) ‘ontdekken’ & wil dat saampjes met mij doen? Kinda risky & spannend op reis met een vreemde, maar wil niet alleen en heb weinig vriendinnen die in de gelegenheid zijn om te reizen. Besides that, nieuwe gezellige vrouwen (30+) ontmoeten is altijd leuk.

Wellicht goed om te weten dat ik geen feestbeest ben. Bakken op het strand is ook niet meer aan mij besteed, gezien ik bedekt door het leven ga :wink: Cultuur snuiven, genieten van de natuur/omgeving, lekker eten & drinken, relaxen is meer mijn ‘ding’. Daarnaast sta ik ook open om nieuwe dingen uit te proberen :slight_smile:

Lieve groetjes!

Tis gedekt :wink:

Wat bedoel je spasi?

Bedekt? Gedekt? Denk ik. Eigenlijk snap ik die zin niet helemaal:)

Uit welk deel van het land kom je Sammy? Ik ben 37 en werk in Amsterdam. Reizen is superleuk. Helaas geen verre reizen meer voor mij dit jaar, omdat ik net terug ben van een geweldige rondreis in Japan (zeg ik nu heel hard, maar wie weet wat ik nog tegenkom?). Maar misschien een stedentrip iets dichterbij?

Leuk dat je gereageerd hebt Syt029. Super zeg! een rondreis door Japan.
Voor een stedentrip ben ik ook altijd in :slight_smile: Ik (35 jaar) kom overigens uit Noord-Holland en werk ook in Amsterdam.

Hoi,
ik ben een vrouw van 42.
Ik ga van 4 juni tot 11 juni naar Griekenland voor zo’n luxe zen retreat met yoga, meditatie mindfulness inclusief eten en drinken. Er zijn ook aantal excursies bij. Ga je mee?

Ohh wat leuk Nirvana! Lijkt mij geweldig, maar kan helaas niet weg die datum.

Jammer Sammy35. veel plezier nog.
:slight_smile:

hallo,
ik had me ingeschreven voor een 29 dagen reis naar vietnam, maar die is geannuleerd. nergens is een zelfde reis te boeken dus ik ben van plan om alleen te gaan, maar alleen is maar alleen. ik lees nu jouw oproep. wanneer ben je vrij om te reizen? Ik zou gaan van 17 juli tot 13 aug. Zin om mee rond te trekken? ik hou van cultuur, natuur, fotograferen, lekker eten langs de straatkant, logeren in backpackers,… lowbudgetreizen is mijn ding. ik wil zoveel mogelijk zien en haal alles uit mijn dag. ik heb ervaringmet het organiseren van reizen door Azie en Afrika, dus dat is geen rpobleem mijn e-mail is maureenjean1976@hotmail.com (gelieve me via die weg te schrijven aub)

Mss een volgend tripje Nirvana :wink: Dank je wel, jij ook!
Heb je gemaild Maureen, maar kreeg een foutmelding. Ik ga het nogmaals proberen.

heb een mail gekregen met 1001 tekentjes, maar geen normale tekst

Ja heel gek, ik heb m later nogmaals verstuurd:

Hoi Maureen,

poging 2 :slight_smile:

ik ben benieuwd of je nog steeds naar Vietnam wil gaan nu je trip niet doorgaat, of is een ander land ook een optie?
Ben daarnaast later dan jij vrij (vanaf de 13de en zal 5 september weer aan het werk gaan).
Maar wellicht is schuiven met de datum nog mogelijk.
Het backpackers gebeuren is totaal nieuw voor mij. Afgezien daarvan hebben we dezelfde interesses qua activiteiten.

Hoop dat dit mailtje aankomt.

Groetjes!

hallo,
ik kan helemaal niet schuiven met de datum, er is nl al een vliegticket geboekt
en ja hoor, ik wil nog steeds naar vietnam. en dat zal dus gebeuren komende zomer…
gr maureenn, hopelijk vind jij ook een leuke vakantie

Dank je wel! Jij ook :slight_smile:

Hallo Sammy,

Heb je al een reismaatje gevonden?
Ook ik zoek nog een reismaatje, het liefst voor een groepsreis. Ik kan wel een singlereis gaan boeken maar dan ben ik vaak enkele honderen euro’s meer kwijt en dat vind ik sonde. Ik heb in vanaf begin september 3 weken vakantie en kan evt iets schuiven (niet naar voren).
Ik ben wel iets ouder dan je maar over het algemeen word ik stukken jonger geschat. Ik heb al heel wat landen bezocht maar heb er ook nog vele op mijn lijstje staan.

Hoor graag van je!

groetjes Chantal

Hoi Chantel,

Exuses voor mijn late reactie. Leuk dat je gereageerd hebt :slight_smile:
Heb inmiddels contact met een aantal gezellige dames. Er is ook een groepsapp met die dames… mocht je hieraan toegevoegd willen horen dan hoor ik dat graag. Zo niet dan sta ik uiteraard ook nog open voor verdere kennismaking.

Fijn weekend!

Hi Chantal, lees net je bericht. Ben zelf een vrouw van 42, maar word net als jij altijd veel jonger geschat:). Zoek ook een reismaatje, misschien kunnen we samen iets plannen.

Groet,
Mariah

Hoi, ik ben ook nig oo zoek. ben 34 en nu aan het zoeken naar groepsreis naar azoren, amerika, maleisie, canada en mexico. De toeslagen voor 1-persoonskamers schrikken me nogal af. Zou het eigenlij heel leuk vinden om naar een mooie plek in europa te gaan em daar wat excursies te doen, te wandelen, zwembad, strand, boekje lezen etc. De groepsreizen die dat bieden zijn veelal voor bejaarden… Iemand interesse om ook zoiets te doen?

Hi Hilde, heb je zin om met mij naar Dubrovnik te gaan. Het is schitterend daar en ik praat de taal😀. Kan je 28 juni?

Ik kan vanaf 3 juli. Heb je al geboekt? Zo ja, wat precies?