30+ met reis drang

Hoi,

Om me heen begint iedereen zich zo’n beetje te settelen, huizen te kopen, kindjes te krijgen … en ik zit nog steeds met een vreselijke reis drang. En ook ik heb het gevoel ‘nu of nooit’ want de biologische klok tikt helaas wel door.

Ik heb veel gereisd en gewerkt in het buitenland maar ik ben eigenlijk nog nooit op wereld reis geweest. Ik will zo graag. Mijn vriend kan niet weg vanwege zijn werk (…) en hij zegt dat ik vooral me niet door hem moet laten tegen houden. Lastig heb toch een beetje het gevoel dat ik moet kiezen tussen hem of die wereldreis.

Is er toevallig iemand die ook een beetje in het zelfde schuitje zit of zat?

Dank je!

Nee, maar ik zou het gewoon doen. Lekker he zo’n advies van een buitenstaander?

Je zegt het zelf al… Nu of nooit. Dan zou het dus een ‘nu’ moeten worden want anders wordt het een ‘nooit’ en dat wil je je zeker niet de rest van je leven blijven herinneren.

En als je ergens ver weg bent en je wilt heel graag terug…? Dan ga je toch gewoon lekker terug? Er is altijd wel een mogelijkheid om binnen 1 of 2 dagen terug te zijn.

Ik ben het met shyro eens. je kunt altijd terug als je niet meer wilt. en wat een luxe dat je vriend je vrij laat om je eigen ding te doen.
Laten we eerlijk zijn wat heb je eraan als je over een aantal jaar balend op de bank zit omdat je niet de kans van het reizen gegrepen hebt.
succes ermee

Bedankt! toch volet het als kiezen tussen reizen en mijn relatie. Ik heb even laten bezinken… en probeer eerst een paar dingen af te ronden en dan in het nieuwe jaar kom ik met een actie plan. :wink:

Hoi Billy…! Je vriend zegt toch dat je het gewoon moet doen?? Ik kan niet ontdekken dat hij wilt dat je kiest tussen hem en die wereldreis…

Ik weet niet hoeveel die + betekend als je zegt 30+ maar een wereldreis van een paar maanden maken het verschil toch niet? Iig… ik wens je veel succes met je beslissing! :slight_smile: